1932480_793016710762546_8018892233461281651_n

Am aşteptat o perioadă de când am scris ultima oară, tocmai ca să arăt că nu fac asta pentru like-uri, bani, sau alte chestii de genul, chiar dacă feedback-ul după ultimele postări a fost unul fenomenal, care mi-a întrecut toate aşteptările..mii de vizualizări şi vizitatori şi aproape 1000 de share-uri la un articol. Vă mulţumesc!

Asta înseamnă că sunt persoane ce împărtăşesc aceleaşi idei cu ale mele şi mă bucur sincer, pentru ele scriu, nu pentru oricine..prin asta nu vreau să dau dovadă de aroganţă sau de suprainteligenţă (am precizat chiar că sunt şi eu prost uneori), ci vreau să spun că nu scriu pentru toată lumea..sunt un tip direct, dintr-o bucată, la mine e alb sau negru (niciodată gri) şi uneori am un limbaj de lemn, recunosc; majoritatea articolelor sunt scrise la nervi, ca să mă descarc, de aici şi numele blogului (Cel Care Urăşte)..dăăăă..că altfel ar fi avut un nume mai pompos, aş fi cerut un sfat de la psihologul pupinpizdist.

Nu am nevoie să fiu înţeles de oricine, nu vreau de fapt să fiu înţeles de oricine şi nu vreau să gandesc precum majoritatea..sunt ieşit din tipar, am o coloană vertebrală şi nişte ideologii de la care nu mă abat chiar dacă o armată de cretini în jurul meu ar dori să fiu ca ei..niciodată! Dacă asculţi o piesă pe YouTube şi laşi un comentariu în care precizezi că nu îţi place, e clar, te înţeleg de ce simţi nevoia să mă înjuri când te simţi ochit de vreun subiect de-al meu..eşti mult prea prost ca să închizi pagina şi să nu mai citeşti/asculţi.

Nu sunt Dumnezeu ca să critic pe oricine, cum îmi atrăgea atenţia o donşoară de peste calea ferată, din două motive:

1. Nu cred în rahatul ăla al tău de dumneZEU , dacă înţelegi unde bat;

2. Nu critic pe oricine, critic doar proştii (cei mai mari decât mine) şi tocmai ea s-a simţit atunci; oricum, ca să o liniştesc, în cazul în care citeşte acest articol, înainte să mă critice iar în privat, doresc să-i transmit că nu e singura; 10% din cei care mă citesc, critică..şi măcar de ar face-o într-un mod constructiv, să am ceva de învăţat..dar limbajul lor denotă că nu are rost să mă agit, mă voi concentra asupra celor 90% care mă “răsfoiesc” , cu interes.

Tocmai de aceea doresc să vă mulţumesc, voi mă ajutaţi să trec peste, mai ales că fac asta din plăcere, nu pentru bani..aici e locul în care mă mai descarc..şi chiar dacă am spus că nu o fac pentru like-uri, un share dacă vă place ce citiţi m-ar ajuta să cresc.

Vă mulţumesc din nou!

Sănătate!

P.S. : Nu am uitat de tine. LA MULŢI ANI ANA! <— un click aici, ea a fost sursa mea de inspiraţie în ale blogging-ului dacă am spus bine.