sclav

Pentru a doua oară, după articolul în care am spus cât de prost sunt, voi vorbi doar despre mine. Da, surprinzător, dat fiind faptul că mereu critic oamenii proşti de parcă aş fi dumneZeu, aşa cum îi place unei donşoare să-mi spună.

Ideea e că în urmă cu ceva timp discutam cu nişte colegi de la servici, de o vârstă cu tatăl meu, cum că mai ales noi, generaţia asta tânără, suntem nişte sclavi..dacă e să câştigăm ceva din muncă, ne poate ajunge maxim cât să trăim decent; exact ca în fimul In Time : munceşti, trăieşti..nu, adio! Şi dumnealui care avea un fiu cam de o vârstă cu mine era conştient de acest lucru..dar noi ăstia de ne chinuim acum, ce să mai zicem? Putem să ne facem un rost doar din ce muncim? Cinstit mă refer..că dacă am învârti şi noi lemne pe bandă rulantă şi ne-ar lua mămica şi tăticul maşini fără să mişcăm un deget, ar fi altă treabă..dar să nu deviem, că iar se simt unii şi alţii…

Drept urmare mi-am cumpărat maşină..am făcut un pas important, sunt cineva..dar pe împrumut logic, de-acum încolo, timp de 5 ani voi fi un sclav mai persecutat. Nu-mi voi mai putea permite să fac marafeturi la servici, să o fac pe pretenţiosul, să o bag pe aia cu negocierea salariului ca să nu rămân fără..cine munceşte ştie cum e.

Şi asta ca asta..dar cheltuie bani pe cumpărat maşina, fă un contract, alţi bani..ia o rovinietă, să te caci în ea că e degeaba; mergi la RAR, unde băieţii te controlează la sânge că mna, le plânge buzunarul..fără ceva, nu treci orice ar fi..şoferii ştiu că ăştia-s sperietoarea lor; ai nevoie de o hârtie cum că fostul proprietar nu avea datorii la primărie, iar apoi altă hârtie că tu nu ai datorii..alţi bani, altă distracţie; mai plăteşte o taxă de luare în proprietate a maşinii sau ceva de genul, iar mai apoi un impozit anual; mai vine ceva timbru pe la CEC, iar apoi pe la finanţe altă hârtie cum că taxa nu a fost recuperată..toate astea de mai sus ţi le cere poliţia, care nu are o bază de date comună cu celelalte instituţii ale statului..WTF?!?..şi asta nu e tot : când ai toate astea gata, te duci la un birou, unde dai alţi bani ca cineva să ţi le pună în ordine..aşa incompetenţi sunt ăia de la înmatriculări că dacă nu le dai mură-n gură, nu ştiu ce au de făcut.

Sunt curios..oare dacă nu mai plătesc impozit şi rovinietă, mai e maşina mea? Sau a statului? Dacă tot plătesc pentru ea astea de mai sus, plus vreo 60% din preţul fiecărui litru de benzină pe accize; ca şi cum mi-aş cumpăra la liber un telefon de la Orange, aş lua lună de lună cartele cu credit, dar mi-ar mai cere ăştia o taxă de 50 de lei pe an că am telefon; şi dacă nu, mi-l confiscă.

economic-slavery

Şi în concluzie cheltui, cheltui, cheltui..dar nu din banii mei ci din banii băncii..eu pentru toate astea o să trag vreo 5 ani. Oare mai pot discuta de minim o vacanţă pe an? Ca să nu spun de alte lucruri normale care au ajuns mofturi; şi tu vrei o casă? Gândeşte-te mai bine! Să fii sclav pe vreo 30 de ani nu sună prea avantajos..părerea mea.

Sănătate!

