431910_546302828754882_37872191_n

Da, ştiu, e un termen original aş putea spune, cu toate că e posibil să-l mai fi auzit şi pe altundeva. De unde până unde am ajuns să scriu despre asta? E foarte simplu : am citit zilele trecute un articol (link aici) , despre un tip de care sincer am mai auzit, şi l-am “răsfoit” rareori, motivul fiind cel din articol; e genul ala de blogger care le ştie pe toate şi e atât de priceput şi de inimos încât ne împărtăşeşte tuturor despre cum să fii mereu fericit, împlinit, cel mai tare, mare Zen!

Iar cu această ocazie mi-am amintit că mi-a fost dat să citesc doi mari pupinpizdişti (dacă vor citi cumva articolul şi se vor simţi ofensaţi e degeaba, e ca şi cum m-ai face pe mine rârâit) , unul cu nume de fost preşedinte al României, si celălalt mare psiholog; nu e greu de ghicit la cine mă refer.

Mai pe scurt, cei doi de care am pomenit, mai ales psihologul, sunt atât de pricepuţi într-ale femeilor, ştiu atât de bine ce vor, ce nu vor, cum ar trebui să fie un bărbat, etc, încât tare mă îndoiesc asupra sexului lor; bine, pe de o parte cel din urmă, prin prisma meseriei, ascultă enşpe mii de femei care mai de care mai frustrate, dar să ajungi să le pupi în pizdă în halul ăsta e jenibil frate.

Nu neg că nu are şi dreptate în ce spune, dar să idolatrizezi femeia în halul ăsta şi bărbatul să arăţi că e un nepriceput, un stângaci, un pămpălău care are mereu de învăţat e ca şi cum tu ca mascul ţi-ai da cu şutul în coaie şi ai urla de fericire, ai spune că meriţi.

Pe lângă asta, frate, dacă tot te citesc atâtea proaste orice câcat ai posta, măcar încearcă să bagi nişte diacritice, încearcă să mai articulezi un subiect cu un predicat, să nu uiţi de unde ai plecat, că te cam pierzi în fraze; şi nici nu accepţi critici. Bine, asta e clar neimportant dat fiind faptul că orice ai posta, pizdele sunt în limbă şi strângi mia de like-uri; “Bărbatul trebuie să iubească, nu să înţeleagă”..unfuckingbelievable, m-ai luminat, te ador, ai dreptate! Băga-mi-aş pula! Când totul se rezumă la cu totul şi cu totul alte lucruri..nu voi spune eu la ce, nu sunt aşa mare expert.

Sunt conştient că articolul acesta îmi va aduce multă reclamă negativă dacă vor da de el mironosiţele pupate des sub coadă. Dar mă simt bine să ştiu că sunt şi fete/femei de pe planeta asta, care nu au aşteptări de zeu de la un bărbat!

Hai sănătate!

