Goodbye1

-Voi veni zilele astea să îmi iau toate lucrurile de la tine, ca să scapi odată! Spuse ea râzând ironic…cel puțin așa dorea să pară.

-Dar nu m-au deranjat absolut deloc, nu e nevoie să zici asta! Știu că nu ai unde să le duci, le lași la mine să mă mai chinuie puțin, știu că asta vrei…ultima parte nu a mai spus-o, doar a gândit-o; orgoliul face victime în continuare și el este cea mai mare victimă în viață…o știe dar nu o recunoaște nici mort. Și va muri odată de inimă amară îmbibată în orgolii dulci. Dar, dacă pui așa problema, atunci chiar te rog să iei tot ce iți mai aparține din casă : haine, pahare, papuci, tot! Să-ți strângi și toate firele de păr, chiar și pe alea din pat…de fapt, mai ales pe alea! Spuse apăsat strângând din dinți. Și după aia, să aerisești să scoți mirosul tău de peste tot! DE PESTE TOT am spus! Sau nu, mai simplu, să dai foc la tot ce e în casă! La tot! Și după aia să văruiești..sau nu, să nu o faci, că iar va mirosi a tine..voi vărui eu în nuanțe care să nu mai atragă pe altcineva. Nu mai las pe nimeni să îmi calce patul și să își impregneze mirosul în lenjeriile mele! Nimeni nu va mai lăsa nici măcar un fir de păr în baie, pe chiuvetă sau în cadă! Să nu mai văd nici măcar urme de ruj pe paharele mele! Ai înțeles?

goodbye2

-Nu e nevoie să îți verși nervii și frustrările pe mine! În cazul în care ai uitat, tu m-ai alungat din casă! A spus A. , parcă mai puternică în glas și mai sigură pe ea văzându-l la pământ..Acum e momentul să mă răzbun pentru tot gândi : – Și nu mai juca teatru de ăsta ieftin că oricum o să ți le aduci pe toate acasă! Crezi că eu nu știu?

Goodbye3

-Știi ce? Probabil ai dreptate! Da, mint, recunosc! Probabil voi mai aduce fete în casa mea..dar una singură va reuși să șteargă urmele lăsate de tine! Tu ce vei face? Te vei apuca de spart, trântit, izbit tot ce îți va pica în mână oriunde vei merge? Vei lăsa pârjol în urma ta peste tot? Și dacă ți se pare ușor, te invit să rămâi tu aici..sunt curios cât reziști…o zi, două? O săptămână? M-aă mira. Ție ți-a fost ușor…ai plecat, ai lăsat tot în urmă și ai trecut mai ușor peste…și dacă tot am început iar, să vii să iți iei tot, da? Dar tot! Și vezi, încearcă să nu mă găsești pe acasă! Iar înainte să pleci, lasă cheia sub preș.

Goodbye4-> Orice asociere cu personaje din viața reală este pur întâmplătoare 🙂 <-

