Vreme faină, las mașina acasă, mă duc la serviciu cu autobuzul..fac cam o oră, asta e.

Pe 1 Martie, mă prinde controlorul fara bilet. Nu aveam la mine nici buletin, nici permis, nimic…la coborâre îmi recunosc fapta, cine apucă să fugă, fuge, eu stau și cooperez.

CTP-Troleibuz

Mă amenință cu Poliția, eu îi rog să cheme organul să verifice ce date le dau. Ia jegosul ăla de controlor o hârtie micuță, nu un Proces Verbal, trece toate datele pe care i le dau (nume, prenume, cnp, serie și număr, adresa și chiar și nr de telefon în caz că nu mă crede că îs pe bune datele). Se uită la mine și îmi zice, citez : “Văd că ești băiat cinstit, poți să pleci..ai mai mare grijă pe viitor” și rupe hârtia aia în două în fața mea.

Azi, la 3 săptămâni distanță, primesc acasă amendă de 100 de lei (nu 35 cât e aici), martori nu sunt, iar la mențiuni avem “Nu se implică” , respectiv “Refuză să semneze pentru că nu a avut de unde cumpăra bilet”…iar eu am insistat la început să imi dea amendă, că am greșit si așa e normal, urmând să o plătesc a doua zi.

Sunt foarte curios cum au făcut ei rost de toate datele mele, dar toate, inclusiv CNP, serie și număr de buletin, tot tot, dacă nu am cooperat…și cum de nu au existat martori dat fiind că de toți erau 3 controlori și e nevoie de doi martori..sau oare chiar atât de proști să fie să își dea cu tifla-n coaie atât de urât?

Nu e bine să vrei răul altora, încerc să mă las de mult de sportul ăsta…dar tot ce îmi doresc e ca nenea ăsta care pe Procesul Verbal își zice Căprean Teodor, să nu mai lucreze veci la stat…că prea s-a deprins cu furtișagurile, trebuie să revină pe calea cea bună.

Pentru asta am nevoie de voi și de un share…oricine poate fi victima acestor abuzuri nesimțite si jegoase!

 

