Îmi promiteam în urmă cu ceva timp că voi lăsa hater-eala în urmă…pentru că efectiv nu îmi face bine. Dar nu pot; aproape tot ce mă înconjoară, mă irită..rău de tot!

Arahnofobia e o frică exagerată de arahnide..ca mă sperie până şi numele.La fel şi dentistofobia : o fobie descoperită în premieră mondială la mine. Cu toate astea, se pare că aş fi un cobai bun în laboratoare pentru că sunt probabil unul dintre puţinii oameni care manifestă o frică neinterpretabil de mare faţă de prostie.

Sunt şi eu curios : Mă leprelor, voi nu v-aţi săturat să vă cumpăraţi bembeuri şi să vă puneţi BMW la număr? Ştim cu toţii că faceţi asta ca să-şi bage duşmanii gheara în gât, dar totuşi…din cauza voastră îmi e ruşine să mă gândesc doar că undeva, cândva, voi conduce un BMW..al meu.

bembeu

Şi dacă tot suntem la capitolul maşini : ferească sfântu’ să se promulge legea prin care nu se mai poate da examenul pentru obţinerea permisului fără diploma de bacalaureat că aţi belit p&%a cu toţii. E peste puterea mea de înţelegere cum vă mai suportă pământul lichelelor! Nu munciţi nimic, sunteţi proşti grămadă dar vă lăfăiţi în bani şi maşini scumpe! Asta e pentru toţi ţiganii şi combinatozaurii care umblă dezlegaţi! O să rămână România doar cu voi!

Mai sunteţi mulţi agramaţi care ucideţi cu sânge rece limba română? Adică p%#a mea, dar scrisul limbii materne se învaţă la perfecţie în primii 8 ani de şcoală..nu trebuie să fiţi olimpici, genii sau mai deosebiţi, că nu învăţaţi o limbă străină! Să vă luaţi toate cratimele alea puse de-am pu%¤a şi să vi le băgaţi în fund! Fără să fiu prea rău, dar jur, dacă aş avea puteri, aţi rupe lanţurile de la picioare de muncă în folosul comunităţii!Plus că dacă tot combini din banii lu’ tac-tu, normal şi frumos ar fi să fută el ce combini, nu?

nunta-tigani-1

Mai sunteţi multe curve care îl aşteptaţi pe Făt-Frumos în timp ce vă futeţi cu tot regatul? E plin Facebook-ul de buchete uriaşe de trandafiri, maşini albe şi scumpe, plaje exotice, şampanie fină şi putoare de bară de autobuz. Sponsorii care oferă toate cele enumerate mai sus sunt de vârsta părinţilor voştri..de care oricum vi se rupe.

1915596_1676868209239535_2792000883415514489_n

Mai sunteţi mulţi politicieni care dormiţi în plen, futeţi curvele de mai sus, furaţi cât să vă întreţineţi 5 generaţii dar candidaţi în continuare pe posturi de conducere ale ţării, asta în timp ce noi, muritorii de rând avem nevoie de un cazier curat în orice loc ne-am angaja?

Poate sunt eu nebun, dar atâtea anomalii tind să cred că or să ne trimită într-o gaură neagră a umanităţii şi a istoriei din care nu vom ieşi prea curând..sau poate niciodată; odată ajunşi o ţară de mâna a treia, nu mai avem scăpare!

Fugi copile cât vezi cu ochii!

 

