1623556_704652216252727_244992412_n

În trecut poate spuneam acest lucru cu tristețe în suflet, ascunzându-mă după niște motive închipuite și după niște nervi de moment..dar acum o spun cum nu se poate mai oficial : avem o țară locuită de poate cei mai proști oameni de pe planeta asta; dacă și-ar dori vreodată o civilizație extraterestră să ne cucerească, și spre ghinionul lor ar ateriza în România, și-ar face bagajele și înainte de plecare ne-ar extermina ca pe gândaci…și poate s-ar întoarce după câteva sute de ani.

Am un limbaj mai neaoș..nu m-am ascuns niciodată să recunosc acest lucru..dacă văd că nu se poate cu vorba bună, te bag în pizda mă-tii înainte să apuci a clipi…și dacă e nevoie îți amintesc și că cel mai prost dintre noi doi e de fapt tac-tu : că nu a făcut o labă bună la vremea ei.

Omului dacă îi spui că e prost, și îi și arăți de ce, se oftică și sare la glandă…în loc să mediteze și să ia atitudine pentru a se schimba în bine. Și cum să nu fie așa când cei mai proști oameni ne conduc? 90% din clasa politică are diplome cumpărate pe bani grei, doctorate copiate la xerox, dosare penale pentru furturi ce însumează salariile mele pe vreo 345345654 vieți…la ce să ne așteptăm?

Mass-media îndobitocește, promovează prostia, puroiul uman și curvele..valorile zac în mizerie, oamenii deștepți nu sunt înțeleși și sunt blamați..dacă principiile nu te lasă să dai din coate și să pupi în fund, ești mâncat de viu..dacă ai făcut facultatea sperând că angajatorul îți va cădea la picioare, atunci am o veste proastă : ai belit pula!

mirceabadea

Mircea Badea, sclav Antena 3

Se descurcă mai bine de 1000 de ori decât tine familiile alea în care 3 membri luați la un loc au atâtea clase terminate ca și tine; ăia trăiesc bine merci și nimeni nu le are grija; țigani, interlopi, pești, cămătari, traficanți..ce vedeți la TV cu arestări din când în când și filaje e fix pula..praf în ochii proștilor care pun botu’.

nunta-tigani-1

O spun fără să exagerez, dar 51% din populația țării ar sări în cap în fântână pentru câteva sute de lei..și asta nu neapărat din cauza sărăciei, ci a prostiei. Și 51% din cei rămași..că nici cu cei plecați nu mi-e rușine. Fără să exagerez sau să supăr pe careva (nu că m-ar durea undeva), dar mai bine de 3/4 din cei plecați au făcut-o pentru că aici nu îi angaja nici dracu’! Sau pentru că erau plătiți pe măsura a ceea ce au în cap..iar pe un rahat nu vei plăti mare lucru. Tot repsectul pentru românașii mei care au plecat să își facă o viață mai bună cu familia, dar care nu au uitat limbul român pe aeroport la plecare…și care știu că proștii rămași aici plătesc pensiile bătrânilor uitați și lăsați să moară mai repede.

Eram patriot, dar mă las de sportul ăsta..sper să emigrez cât mai repede și să îmi pot lua și familia..și voi emigra doar dacă voi putea munci în domeniul pentru care ai mei s-au chinuit să mă țină în școli vreo 15 ani. Nu mă voi fute în ele studii pentru un post de șofer.

Dacă v-am deranjat cu ceva, atunci vă rog respectuos să ieșiți în pula mea afară de pe blog. Iar dacă ești prin străinătate și vrei să rupi pula, îți recomand să-ți dai două palme și să ieși.

Sănătate la neamuri!

P.S. : Cine pula mea e regina asta, Ana? Sau a fost. Că morții ei, am înțeles că nu era cetățeancă de-a noastră.

 

