ec1

Mă aștept să îmi sară în cap deja toți hipioții care s-au simțit ca în rai zilele astea în cocina de porci de la Banffy, dar îi dezamăgesc și le spun că unul dintre acei porci am fost chiar eu..și așa mă simțeam ieri dupa vreo 4 ore de ploaie în cantități demne de inundații pe un câmp unde se dorește promovarea unui castel. Dar când încerci să faci asta creând un simulator după un mare coteț de porci, nu prea ai șanse de izbândă.

Am tot încercat să pun totul în balanță, dar pur și simplu nu ai ce pune în al doilea taler ca să compensezi toată nesimțirea organizatorilor…organizatori care așteptându-se la așa ceva, au pus vreo 20 de placaje de lemn..și atât…acum nu știu, poate au fost mai multe și le-au folosit bieții turiști ce stăteau la cort, pentru a se încălzi.

Vorbim de 20 de placaje de lemn într-un câmp în care eu cred că încăpeau lejer 100.000 de oameni. Ca să nu mai spun de drumul până la locul unde să te caci..că ce era acolo clar nu poate fi numit toaletă..sau toalete..ci mai degrabă niște focare de infecție în care te pișai și câcai pe-ntuneric..mai ceva ca-n Hotel Cișmigiu .

Să încurajezi oamenii să își cumpere pelerine și cizme de gumă când tu ca organizator știi că va ploua în halul ăsta, e ca și cum eu aș fi primar, și pe la început de Decembrie aș ruga cetățenii orașului să își cumpere anvelope de iarnă, lanțuri, lopeți și sare că mie mi se rupe p**a și nu am de gând să dau cu sare sau să deszăpezesc drumurile..dar rovigneta o plătiți, nu mă interesează!

Am încercat să explic pe cât de simplu posibil că ce a fost zilele astea în acel câmp se putea evita, sau măcar se puteau minimiza consecințele ploii dacă se dorea. Că dacă plouă e normal să îți iei o pelerină și niște haine groase..dar să îți pierzi încalțările în glod și să te uiți cu grijă la picioare să nu cumva să te împiedici de vreun porc pentru că i-ai invadat teritoriul, e grav!

ec2

Oricum, pentru anul viitor voi strânge niște bani și îmi voi deschide pe-acolo pe lângă scenă niște căsuțe plutitoare..cu bărcuțe gonflabile incluse ca să te poți deplasa și cu undițe de închiriat.

Acum știu că dacă se va citi articolul acesta, DACĂ, repet, atunci sigur vor apărea toți prăjiții să mă insulte și să mă numească în fel și chip..DAR, măcar știu sigur că oamenii cerebrali îmi vor da dreptate..și dacă vă întrebați de ce am fost acolo dacă tot a fost atât e nașpa, atunci răspunsul e simplu : pentru Deliric, Silent Strike si Skrillex.

Cât despre cel din urmă, pe care doar eu știu cu câtă nerăbdare l-am așteptat, am rămas dezamăgit profund..dar despre asta în alt articol.

Hai sănătate! Asta dacă nu ați răcit azi-noapte!

 

