idioti1

Am simțit nevoia să scriu cu diacritice, să sară în ochii tuturor. Ochi în care se află bârne care nu se văd din cauza scobitorilor din alți ochi. Cum ar fi ai mei; da, din ochii mei care am o coloană vertebrală și o verticalitate ce nu pot fi puse la îndoială. Sunt tipul ăla de om care dacă nu spun adevărul și prefer să tac, am impresia că am mințit și că ți-am făcut un rău. Așa că o să îți spun verde în față românule că ești un mare IDIOT!

Și mi-o asum. Chiar dacă în această categorie îmi intră și prietenii și rudele și simplii cunoscuți cu care am schimbat o vorbă cândva. Păi cum ați putut măi IDIOȚILOR să votați în masă cu unii oameni atât de dubioși? Cum ați putut să alegeți cu 70% un om care încă se află la pârnaie? Ce a fost în capul vostru când ați pus primar atât în București cât și în fiecare sector al acestuia niște cretini? Acum s-a confirmat oficial că Bucureștiul este capitala prostiei românești, devansând la pas orașe cu renume. Nu o să enumăr niște partide deoarece am prieteni ce au candidat din partea unora sau altora, dar mereu am încercat să văd omul, nu partidul. Și eu am făcut greșeala să reprezint la un moment dat un câcat de partid, recunosc.

Am demonstrat că suntem în mare măsură o țară de IDIOȚI! O țară de idioți care își merită soarta. O țară de curve cărora le place să fie batjocorite și bătute fără să spună nimic. vreo 18-19 milioane de curve umile și vreo 200 de pești deștepți.

Păi cum mama dracului un grup de tineri ambițioși au reușit să îl dea jos pe Pictor Monta cu toată gașca lui de hoți, iar același grup de tineri a stat impasiv și a comentat din spatele tastaturii situația de la alegeri? Păi pardon, dar în cazul ăsta toți, în frunte cu mine suntem niște IDIOȚI! Eu unul am votat, dar trebuia să mă asigur că mai conving măcar vreo 10 oameni în jurul meu că nu fac o prostie cu viitorul meu. Sau mi-a fost prea lene și am văzut cum în câteva ore mă transform din patriot în imigrant, că asta o să fie ultima soluție.

Și știți care este cea mai frumoasă situație măi IDIOȚILOT? Că vom fi cu adevărat nevoiți să fugim și vom ajunge să nu fim primiți prin alte țări sau alungați de colo-colo. Frumos așa? Lăsați oamenii care nu gândesc să voteze și asta se întâmplă! Mulțumiți? Măcar de-acum încolo, 4 ani, să nu vă aud! Poate mai primiți o majorare salarială de 5% și alte 456547567568545756756856 de taxe și impozite noi pe care oricum nu le veți vedea!

Știți cât de idioți sunteți? Uite-atâta!
idioti2

 

