10411933_794152960648921_1835368620246430148_n

 

 

Da, știu, începutul nu sună prea promițător dat fiind că m-am inspirat  dintr-un mare om de geniu al literaturii românești..ceva țigan agramat, șmecher ca un fular și prost. Și nu am fost ironic atunci când l-am numit un mare om de geniu; din păcate ăsta e adevărul crud pe care nu dorim sau pe care nu ne place să îl vedem.

Nu o să vorbesc iar despre cum Măruță, Capatos sau alte jeguri ale căror nume nici nu merită pronunțate promovează doar prostia…ci despre cum observ cu groază de-a dreptul că suntem o nație din ce în ce mai dobitoacă..cu scuzele de rigoare, dar deja e prea evident. Sunt patriot, mereu am fost și mereu m-am luat de cei care dădeau exemple de genul “Așa-i la noi, de-am pulea!”. Dar deja nu mai suport, mi-a ajuns! Cum Facebook-ul e o sursă infinită de prostie, doar acolo poți observa în amănunt cum limba română e ucisă, masacrată, tranșată de vie și arunată la gunoi de niște copii făcuți la beție, pentru alocație și cu niște profesori de..geaba!

Dacă aș începe, probabil i-aș înjura în vreo 879875987985723434543565867987090867 de pagini pe toți agramații fără pic de rușine față de limba maternă, fără să mă repet și fără să greșesc…dar și fără să rezolv nimic; eu sunt un grammar nazi și ei sunt șmecheri care scriu așa pentru că se grăbesc, pentru că au telefone mai deștepte decît ei,  pentru că dau vina pe auto corect, pentru că pe facebook oricum nu contează, pentru că au făcut clasele primare la fără frecvență, pentru că învățătoarea lor era o bețivă ce dormea cu capul pe masă la ore, pentru că părinții sunt niște depravați care se bat mereu, etc.

Și tot (de)generația asta o să promoveze bacalaureatul cu chiu cu vai, o să fugă din țară și peste câțiva ani vor spune că “România e de câcat, nu ai ce face aici”..păi normal că nu ai ce face, că ștersul babelor la fund e plătit prost aici la noi.

Dacă ești un inginer sau un doctor bun și vrei să îți faci un viitor afară, ai parte de tot respectul meu, sau dacă ai plecat de nevoie cu familia, te respect și aștept vremuri mai bune să te intorci acasă. Dar dacă te-ai dus că ești prea prost ca să poți face ceva aici în țară, poți să rămâi dus! Îi plătesc eu pensie mă-tii, tu stai acolo unde ești și blamează-mă pe mine! Și nu glumesc, chiar te rog să rămâi acolo! România e o țară prea frumoasă ca să fie virusată!

După ce vei citi articolul probabil vei simți nevoia să mă înjuri. Nu te-aș încuraja să faci asta, e doar o opinie a mea în rândurile de mai sus. Dar dacă totuși nu te poți abține, te rog, măcar fă-mi pe plac și înjură-mă corect gramatical.

Cu respect,

 

 

 

 

Un tânăr român cu “acte în regulă” ce plătește pensii și rate…în România

