eu

Luna trecută, în Decembrie, blogul meu a împlinit un an…și odată cu el, și blogger-ul de mine și-a tăiat moțul. Începutul în ale scrisului a fost unul brusc, dur, fără menajamente, doar cu o sete arzătoare de a scoate răul ce îl gândesc și a-l pune pe “foaie”.

Am observat că se obișnuiește a te descrie la început..cine ești, ce faci, cu ce te ocupi, prostii de astea..am sărit peste acest pas și am lăsat dobitoacele care nu mă cunosc și nu înțeleg nimic din ce au citit, să o facă. Persoanele care au înțeles, au comentat în privat sau în cateva rânduri bine alese..restul au preferat să arunce cu noroi; dar, cum nu scriu pentru hateri, îi voi ruga iarăși respectuos să iasă dracului afară și să închidă de pe acum articolul, mai ales că urmează a posta câteva cuvinte ce m-au făcut mereu să continui :

“Citind articolele acestui blog, pot spune că adesea mi-am regăsit propriile păreri, deci cu siguranță mi-a plăcut ce citesc. Articole plăcute, cuvinte adesea alese cu grijă, uneori revoltă, alteori durere, am citit totul cu sete. Mi-a plăcut să aflu ce se ascunde în mintea unui om deosebit, care, culmea, mai și urăște!
Felicitări, Codrin! Ține-o tot așa! Și stai fără grijă, n-am omis niciun articol, le-am citit pe toate, cel puțin o dată. ”

“Tu chiar imi ocupi timpul frumos, constructiv! Rar gasesc asa articole bune, captivante. Big like.”

“prietene, scrie….nu te opri…ar mai trebui vreo 25 000 de bloggeri ca tine si poate , poate iesim si noi in strada sa ne recapatam tara, drepturile si mai presus de orice DEMNITATEA pe care ne-au furat-o nenorocitii care ne conduc de 25 de ani. Te-am descoperit abia azi, ti-am citit articolele pe nerasuflate….te voi citi in continuare…RESPECT…keep up the good Work.”

“Man , frumos post , greu de digerat dar la obiect . Respect”

“am vazut undeva un banner care avea inscriptionat urmatorul mesaj:
“Ne scuzati de deranj.Noi chiar vrem sa schimbam aceasta tara!”
Sincer….se potriveste de minune,Bravo d-le Codrin Turcanu!!! e nevoie de mai multi ca Dvs,ca mine,ca unii dintre prietenii mei,care intr-adevar doresc asta…restul sa-si vada in continuare de viata in ignoranta,prostie,incultura,manele si lanturi de aur !”

“in sfarsit cineva zice lucrurilor pe nume”

“Ai dreptate , Codrin , din pacate ,,, dar , asta e Romania sec xxI ,, sper ça, macar voi ,cei tineri sa mai ajungeti la vremuri normale ,, sa mergeti Afara ,ça sa aveti termeni de comparatie ,, sa va intoarceti acasa si sa va impuneti idéile. .,, Eu mai am incredere in Voi , poate eu nu o sa prind acele vremuri ,,, dar va doresc din Tot sufletu”

“Dacă un ziar scrie cu caractere de 100 : roman condamnat la moarte prin spânzurare… Atunci ei doar asta văd, mai departe nu. Bizară atitudinea lui.
Fain stilul tău de a scrie!”

“Zidarii nu au inteles nici acum care e definitia termenului de “pamflet”. Poate cu un mic exercitiu de imaginatie vor reusi sa deschida un browser sau chiar DEX-ul in sine si sa afle. Aviz celor care fac spume la gura pe aici cum ca articolul contine cuvinte obscene si alte aberatii: vedeti ca la Rodipeturi o sa gasiti o revista care se intituleaza sugestiv “Academia Catavencu”, o revista cu cateva sute de mii de cititori. Articolul asta e nimic pe langa ce se scrie acolo, ma refer la volumul de obscenitati pe cm2. Bine, acei oameni sunt niste editorialisti consacrati, de statura nationala care se pisa peste voi cu bolta daca ar fi sa scrieti asemenea ineptii la articolele lor. Eu cred ca ar fi fost mai inspirat autorul articolului daca la sfarsit ar fi adaugat celebrul: acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Si se pisa si el peste ei cu bolta. QED”

“Iti multumesc pentru fiecare cuvant pe care il rostesti si il scrii pentru ca placerea mea vinovata e astfel satisfacuta in absoluta-i volutate. Iti multumesc, desi nu crezi, ca existi si ca faci mandru pe Barbos de existenta ta. Cand sta la spritz cu diavolul si tu scrii un articol si el bea linistit, isi aprinde o tigara sa arate spre tine, zicandu-i Diavolului : iete ce asta e al meu; si l-am luat de la tine! Super satisfactie;

Stii de ce isi mai permite Dumnezeu sa lase pe pamant analfabeti fara idei? Ca balanta inca mai inclina pentru Codrin!”

“Oricum dupa ce am mai citit niste comment-uri lasate de diversi la articolul asta, de aia ne merge asa de bine si de aia toata lumea face ce face. Te felicit pentru postare si mai departe pot doar sa te felicit pentru hateri. Ca vad ca ai cativa.”

Am făcut o mică selecție de mesaje frumoase, încurajatoare..pentru că de înjurături sunt sătul..și de ale mele și de ale celorlalți. Pentru voi, cei de mai sus scriu, și pentru a-mi satisface sufletul bolnav.

Vă mulțumesc și vă iubesc!

 

