articol2

Vreau să fiu fericit..nu spun o noutate, toţi vrem asta, e normal.

Dar fericirea mea vine din inimă, sau mai adânc, din suflet.

Fericirea mea vine din ea..oricare va fi ea.

Vreau să am încredere, e mult mai importantă decât iubirea.

Vreau să o aştept când vine de la servici, să am emoţii ca în prima zi privind-o în ochi şi sărutând-o în timp ce fluturii din stomac se dau cap în cap.

Va fi cea mai frumoasă, în ochii mei va fi tot ce îmi trebuie. La servici va face ochi dulci colegilor, în oraş cu fetele va pune pe jar toţi masculii ieşiţi la agăţat..şi va face asta cu o plăcere enormă, oricărei fete îi place să fie privită, admirată; dar se va întoarce la mine, mă va săruta şi-mi va spune cât de mult mă iubeşte.articol1

Vreau să o îmbrăţişez cu atâta drag, de o voi face să simtă că-mi aparţine întru totul.

Vreau să-i trimit flori la serviciu, să se emoţioneze, să roşească şi să spună cu tremur în glas : “Sunt de la EL!” .

Vreau să o prezint părinţilor şi să le pot spune din adâncul sufletului : “Ea e!” şi să mă cred eu înainte să mă creadă ei.

Până atunci, mai trebuie să experimentez, să iubesc, să sufăr, să-mi bag picioarele, să înjur, să-mi cer iertare, să învăţ, să strâng amintiri, să şterg amintiri..trebuie să trec prin viaţă până învăţ să trăiesc.

