nimeni

E o vorbă auzită la un bătrân, în urmă cu mulți ani..o vorbă ce nu mi se pare amuzantă ci foarte adevărată, mai ales în situația de față, cea cu incendiul din acel club.

O spun din start că nu vreau să scriu nimic despre asta; se scriu, se spun și se aberează deja mult prea multe lucruri, ca să mai arunc și eu un scuipat într-un ocean.

Pe mine altceva mă enervează la culme: marea campanie începută cu #nimeniînclub . Adică e nevoie de o asemenea tragedie ca să vă dați seama că prin spiritul ăsta de turmă de a merge la bubuială weekend de weekend nu faceți nimic altceva decât să îmbogățiți niște mafioți??

Brusc și dintr-o dată sunteți solidari cu niște oameni relativ nevinovați…dar cu voi înșivă nu aveți de gând să fiți solidari? Nu conștientizați că spargeți banii pe o ieșeală într-un loc plin de fum de țigară, unde te calci în picioare cu tot felul de șmecherași, unde vezi tot felul de curve mai ales în fițăraia de la Gaia (din auzite, sincer) și unde nu se înțelege om cu om din cauza muzicii?? Vă place? Atunci mergeți în pula mea în club, nu ratați un weekend încercând să arătați că gândiți! Nu vă iese, doar prostimea pune botul.

Ați cerut vreodată bonul fiscal pentru banii plătiți pentru intrare sau pentru consumația de la bar?? Ați depus vreo plângere la Protecția Consumatorului din cauză că nu vă băga nimeni în seamă? Pe dracu’!

Știți că un patron de club își pune adaos de la 500% în sus pentru băutura ce o vinde? Nu, pentru că nu vă interesează! Băutură, femei, muzică și “Benveu fă” să fie! Restul e cancan!

Deodată sunteți toți supărați pe patronii de cluburi! Dar la fel cum preoții prostesc moșnegi, așa și șmecherii ăștia ce profită de prostimea în floare vă prostesc și vă golesc de bani pe voi! Da da, voi ăștia ce imediat îmi veți lăsa un comentariu în care-mi veți spune cât de prost sunt și ce mentalitate ceaușistă am; mi se rupe sincer.

Iar tu, dragă părinte ce îți plângi copilul mort sau rănit în incendiu, îți urez sincere condoleanțe! Am plâns ca un prost citind ce era azi-noapte acolo. Dar totuși, o mare parte din vină e la tine! Poate merită odrasla ta tot ce e mai bun și îl umpli de bani că mna, tu nu ai avut și știi cum e..dar învață-l să aprecieze ce are și să nu-i spargă în câteva ore pe câcaturi!

MAI SUS AM VORBIT STRICT DE CEI CARE FAC UN OBICEI DIN A UMPLE CLUBURILE WEEKEND DE WEEKEND!

Închei cu o rugăminte pentru tineri! Dacă nu votați, nu comentați de cine e la putere..la fel, dacă băgați bani în buzunarele patronilor de club, atunci nu comentați de mafioții în sutană ce îndobitocesc bătrânii; și voi sunteți îndobitociți la rândul vostru!

Vă salut cu respect și sper să vă aduc la realitate, nu să vă fac să vă simțiți ofensați; asta dacă a ieșit alcoolul de aseară din cap și sunteți capabili să înțelegeți.

#Nimeniînclubzidezi

