10464045_803342859729931_687326121587580477_n

Scriu de mult, de prin clasa a doua dacă îmi aduc bine aminte. Am început cu poezii și am ținut-o așa pentru mulți ani; mai apăream la revista școlii, apoi a liceului; frumos sentiment, am lăsat ceva în urmă, chiar dacă e aproape nesemnificativ.

Am avut chiar și câteva articole dacă le pot numi așa, pe diferite subiecte..articole corectate de profesorii acelor vremuri, nu că ar fi greșit scrise, ci pentru că nu știam să pun punct, să încep alt aliniat, să o iau de la capăt cu altă idee. Mă pierdeam în virgule, că și uitam de unde am plecat, la ce am ajuns și care va fi finalul.

Cam așa văd că fac și acum în viața de zi cu zi..pe toate planurile. Mă pierd în virgule menite nu să termine o idee ci să o continue fără nici un înțeles, mă contrazic uitând subiectul și mă întorc mai mereu în același punct, tocmai pentru că insist să nu pun punct.

Da, sună ciudat, dar sigur nu sunt sing10374534_708751612539115_5759072888168719115_nurul care fac așa..și mi-e ciudă, că dau sfaturi dar nu le aplic niciodată. Mereu spun că fiecare început din viață e ca un caiet nou; pe care îl iei de la zero, îți scrii numele pe copertă și începi să scrii pe paginile curate. Nu iei caietul celălalt, să te apuci de șters, de corectat, de mâzgâlit și rupt foi pentru că inevitabil ajungi la un moment dat să nu mai înțelegi nimic. Citești și totul e vag, confuz, nu se leagă nimic, nu înțelegi tu nimic.

Nu mai vreau caiete mici, de 48 de file pe care să le tot mâzgâlesc mereu. Mi-am propus să încep a scrie pe un caiet mare, de 100 de pagini, toate albe, curate, fără rânduri. Să mai derapez uneori de la format că de’ , ăsta-s eu, dar tot ce scriu acolo să fie de pus în revistă. Din restul ciornelor am învățat multe, dar le voi arunca pe foc, ocupă deja prea mult loc, am câteva cutii pline în debara.

Caietul acesta va fi ultimul..voi scrie în el frumos, citeț, cu stiloul primit cadou, stilou gravat cu numele meu, care îmi poartă noroc..nu sunt superstițios dar acum vreau să fie totul exemplar.

De asta e bine să mai pui și punct; și să o iei de la capăt..mai rău e când apar tot felul de persoane care mai pun o virgulă sub punct și mai rup câte o pagină; Degeaba, stiloul e tot la tine.

