10258446_474080442721317_8672707811583205202_n

  • Suferi?
  • Nu..adică nu cum crezi, e complicat…
  • Ce e atât de complicat? Suferi sau nu?
  • NU! Ba da..de fapt nu cred.
  • Nu mai înțeleg nimic!
  • Nici nu ai cum..
  • Ai iubit-o mult, nu-i așa?
  • Depinde la cine te referi (și râde descrețindu-și fruntea)
  • Hopa! Ai jucat la două capete? Tu?
  • Nu nimica, Doamne feri’!
  • Acum chiar că nu mai înțeleg nimic!
  • Cum să-ți spun? Tu te referi al fosta, nu?
  • Exact!
  • Păi am iubit-o, de ce să mint? Dar pentru ea nu sufăr de iubire, ci de nervi; e genul ăla de suferință ce îți macină creierul, nu inima.
  • Păi de ce?
  • Pentru că din cauza ei am ratat probabil iubirea vieții mele.
  • Eee, zici și tu acum doar pentru că ai avut ceva mai bun înainte; acum mă scuzi, dar oricare era mai bună decât ea.
  • Nu am de ce să te scuz, ai dreptate, știi tu ceva.
  • Îmi pare sincer rău că am dreptate; dar totuți nu ințeleg de ce ai mai stat cu ea.
  • Ca să fiu sincer până la capăt, pentru că sexul cu ea era mai mult decât bun.
  • Și de ce nu ai continuat? Ești bărbat, ce naiba?
  • Pentru că toate abilitățile din pat nu le învăța la fără frecvență..dacă mă înțelegi…
  • Cred că înțeleg..adică ea..?
  • Adică da, dar nu vreau să mai vorbim despre asta!
  • Ok…și totuși pe cine ai iubit așa mult? Că am rămas în aer..
  • Pe ea! Cea care va mai rămâne pentru mult timp, indiferent de viitorul meu, ea!
