Genial..

Jurnalul unui Adam®

large

Stăm în pat, goi şi îmbrăţişaţi, şi ascultăm concertul de afară – fiecare strop de ploaie ce atinge asfaltul este o notă. Îţi ridici capul de pe pieptul meu şi mă priveşti în ochi, cu aceeaşi sclipire de fericire:

– Ce ne facem noi cu vremea asta? Aveam planuri …

– Planurile sunt ale noastre, nu a prognozei meteo sau ale schimbărilor atmosferice. Ne ţinem de ele, ce altceva să facem? Doar nu crezi că ne ia vreun şuvoi pe sus! Şi oricum nu cred că va ţine mult ploaia asta – cam cât două bătăi de-ale tale de gene. Vrei să încercăm?

După ce a clipit de două ori, cu-n zâmbet fin în colţul gurii, îmi spune:

– Vezi, tot plouă! M-ai păcălit! Acum, pentru că ţi-a ars de glume, du-te şi fă cafeaua!

După ce am învins lenea, m-am ridicat din pat şi m-am îndreptat spre bucătărie. Pun apa la fiert…

View original post 278 more words

