10006916_503585789752088_1162137499_n

Mi-e silă de mine, de sufletul ăsta negru, de tot câcatul, în carcasa asta oricum nu prea atrăgătoare..mi-e greață când mă gândesc la absolut orice din tot ce mă înconjoară, când îmi dau seama că sunt legat adânc cu niște rădăcini uriașe și invizibile de un pământ unde nu mă mai regăsesc.

Adoram toamna, anotimpul meu preferat..o adoram pe când aveam sufletul curat, sau gol că nici nu știu și îmi puneam gluga în cap, pe ploaia aia măruntă și rece și mă plimbam prin tot Clujul, prin locuri ce le vedeam pentru prima oară în viață..acum o urăsc; prea frig, vreau căldură de toate felurile, chiar dacă nu știu ce să fac cu ea când o primesc.

Nu mai disting binele de rău, omul ce îmi întinde o mână ca să mă ridice, de cel ce vrea să mă împingă de fapt..am o negură peste suflet, ajungând să mi se pară că toți sunt puși pe făcut rău și răspunzând la fel indiferent de situație.

Nu mai știu să fiu calm, să judec încet, să am răbdare cu mine..îmi mutilez sufletul și sentimentele de bunăvoaie chiar dacă doare ca dracu..oare îmi place durerea? Oare îi alung pe toți cei buni din jurul meu cu bună știință chiar dacă nu conștientizez asta?

10906519_750337911713818_4919714742243604296_nAm vrut să mă apuc de un tratament, dar se pare că nu mă pot ține de el..urăsc tot ce mișcă în jurul meu și mai ales mă urăsc pe mine în ultimul hal..mi-e scârbă de felul cum mă comport, cum vorbesc, cum îi tratez pe toți, dar mai ales pe cei dragi..am rămas cu sechele pe suflet și nu văd raza de lumină printre norii ăștia gri de toamnă lungă și târzie.

Vreau să devin un om mai bun, să nu las în urma mea doar fum negru și smoală..vreau să nu fiu doar o umbră, ci să plantez un copac, să fac un copil (dar nu cu oricine mă șantajează cu acest lucru, și sper să te simți domnișoară L.) și să construiesc multe statui cu mine..statui ce să rămână veșnice în sufletele tuturor celor ce mă vor cunoaște.

Până atunci voi pune un lacăt a cărui cheie o voi înghiți, pe suflet. Voi fereca ușile și voi lăsa doar un geam întredeschis, să iasă tot mirosul de mort încetul cu încetul..și aștept prima persoană dispusă să ia un baros, să intre și să vrea să mă ajute cu adevărat să dau o mână de var alb!

