imigrant

S-a scris atât de mult zilele astea de situația imigranților, încât mi s-a acrit de-a dreptul. De ce ar avea/nu ar avea voie? De ce să/să nu(-i) înțelegem, de ce par/nu par a fi un pericol? Nu cred că suntem în măsură să răspundem chiar oricine la aceste întrebări. Suntem un popor cu 20 de milioane de politicieni și antrenori, dar dacă ne mai pricepem și la problemele de genul, chiar că suntem mult prea deștepți și trebuie să emigrăm să le rezolvăm și altora problemele.

Eu știu un singur lucru : ei trebuie primiți în România, și mai ales în orașele mari de genul Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Brașov, Timișoara și nu în ultimul rând București. Din ce am putut observa atât cât m-a interesat subiectul, toți fac figuri la condițiile de cazare, au smartphoane, refuză apa ce li se oferă (probabil vor Zizin sau câcaturi de ape cu vitamine) și vor în occident. Așa că am un mesaj sincer pentru ei : “Haideți în România frații noștri! Bucureștiul, Clujul, Iașiul vă așteaptă!” . Avem o droaie de fete proaste combinate pe o băutură de tot felul de arăboi..în orice club de fițe din aceste orașe, dacă intri o jumătate de oră, deja ieși cu mai multă arabă auzită decât în toate știrile cu decapitări date la ora 17. Toate ajung peste noapte din femei cu fițe, cămile obosite : cocoșate de foame și călărite de toți arabii.

Deci condiții mai bune de trai decât la noi nu vor găsi prea ușor : sărăcie lucie, oameni dispuși să te omoare de vii pentru propriile interese și cămile peste tot..ce și-ar putea dori mai mult?

Dacă te consideri cămilă și vrei să mă jignești, stai și mai rumegă câteva zile.

