singuratate

Nu mai știu cum e să fii singur..să nu mai depinzi de nimeni, să nu te mai supere nici o fază de câcat, să nu mai fii nevoit să te gândești 24/24 7/7 la cineva care probabil nu o face nici măcar o oră pe zi; să te doară doar pe tine când greșești, și să te doară numai din cauza ta…trebuie să învăț din nou să fiu singur; să mă cunosc, să mă redescopăr, să șterg tot ce e rău din mine, până la ultima firmitură de cancer sufletesc ce va mai rămâne.

Am în mine un rahat de cocktail prost, de vișinată, cu bere, vin, suc, toate la un loc..care lasă în urmă o duhoare de dugheană ieftină și proastă..și sărind din relație în relație ca domnișoara Z. din creangă în creangă (ca să nu spun mădular), nu rezolv nimic..e ca și cum aș lua o gură din acea băutură oribilă și aș completa cu alt sortiment..cu tequila, whisky, rom, etc..și nu fac nimic altceva decât să-mi bat joc de mine și de trupul meu.

Nu vreau să fac asta..nici să-mi bat joc de mine, nici de vreo fetișcană naivă..dar dacă voi găsi vreouna care vrea să își bată joc de trupul ei, evident că nu strică un pansament mic acolo..două-trei-17, că rana e mare, mna..

Dar nu mai vreau să mă mint că simt ceva când de fapt nici nu mai știu alt sentiment în afară de ură..nu pot să gust din ceva dulce și să scuip doar pentru că am un gust amar mereu în gură..nu mai vreau să-mi pierd timpul cu experimente tâmpite când de fapt noi, oamenii, suntem un experiment al timpului.

Citisem undeva că dacă înjuri e dovedit că îți descarci sufletul și intervine o stare de bine..unde pula mea e starea aia de bine? că m-am săturat ca dintr-o propoziție, jumătate să fie înjurătură..și asta doar pentru că mi-am îmbolnăvit sufletul în ultimul hal. Dacă se mai poate face ceva, dacă nu e prea târziu pentru cancerul ce a pus stăpânire pe mine și dacă mai am o singură șansă să elimin toate metastazele, acum decid să pun piciorul în prag..și sper să nu fiu chiar atât de idiot încât să-mi dau cu ușa peste el și să abandonez.

De azi încep tratamentul : voi renunța la nocivele papițe de pe Facebook, mă voi băga la un tratament de prieteniterapie si voi urma o cură zilnică de cultură..limbajul suferă grav.

Sănătate!

