10934027_819753674755516_706825886463887927_nÎmi e frig..toamna a venit pe nepregătite, fără puțină introducere, fără puțin preludiu..ai uitat cât țineai la aspectul ăsta? Cât îți plăceai când îți sărutam fiecare milimetru din piele fără să ratez coapsele, sau bucățica mică de sub genunchi care te arcuia sub buzele mele? Te trecea un fior rece pe șira spinării..așa cum mă trece pe mine acum în tot corpul când văd cât este de rece afară..mai ales că m-ai lăsat dezbrăcat; și nu a fost greu..când doreai să mă ai, nu apucam să-mi dau seama când nu mai am haine pe mine..și nu era rău, pentru că tot tu mă încălzeai.

Dar acum sunt gol pușcă..în stradă..și tu râzi haotic de mine în timp ce stai la căldura ce ți-o oferă altcineva; în viața ta mereu e altcineva, mi-am dat seama de asta când am văzut cu câtă ușurință mi-ai luat hainele pe care eu mi le împachetasem când am vrut să plec și le-ai băgat pe foc. Așteptai nerăbdătoare momentul în care voi cădea în genunchi implorând milă; dar prefer să sângerez în tălpi și să-mi înghețe inima în mine de frig decât să implor milă unei fete mai ușoare decât un cearșaf.

tumblr_mcw0wnVXb31r097mmo1_500Cearșaf pe care l-am luat aseară de pe pat, m-am săturat de mirosul tău și al nostru iubindu-ne ca doi nebuni; i-am dat foc, așa trebuie să se întâmple cu tot ce încă mă leagă de tine. Iar acum îmi ține de cald o pilotă pe care ți-ai lăsat amprenta, nu aveai cum să nu faci asta. Îmi acopăr cu ea doar trupul, sufletul arde ca o bucată de carne vie la gândul că nu faci altceva decât să îți marchezi teritoriul peste tot pe unde mergi..și atât; doar că nu lași în urma ta un parfum frumos, de doamnă…ci unul ieftin, dulce, înțepător..de femeie ușoară…păcat de așa chip frumos..dar aparențele înșeală..la fel ca tine…

