1517588_730356440378632_3703302894363530200_n

3..trei ceasuri rele, trei săptămâni groaznice de când ai plecat și plecată ai fost..mai ales din sufletul meu. Aproape trei zile de când nu ți-am mai scris, virtual, aici, printr-o scrisoare pentru că dacă sunt nevoit să îți răspund pe telefon la vreun mesaj, mă transform..ți-am mai spus că sunt dobitoc, mai ales când mă provoci ca o #$%^& ce ești; și spunând asta, știu că există șanse foarte mari ca tot eu să îmi pun cenușă în cap pentru că nu e frumos să vorbești o fostă de rău..și nu am făcut asta niciodată până la tine, e sub demnitatea mea; că tot vorbim de demnitate, știi ce e aia? Ai știut vreodata? Sau rușine, bun-simț, obraz..mă îndoiesc sincer. Ai fost și ești în continuare o actriță de nota 20, cinste ție și celor care știu ce fată bună ești.

tumblr_mlq6eithPp1s95wzmo1_1280

Ești bună, nu am ce zice..ca să te citez : “Te-a futut din toate punctele de vedere o copilă de nici 19 ani împliniți “..la capitolul ăsta nu voi comenta niciodată, ești expertă, ai învățat bine de tot ce trebuie să faci. Cum mă legai tu de mâini cu o eșarfă, alta mi-o puneai la ochi, mă dezbrăcai cu încetinitorul ca să înebunesc sub fiecare atingere a ta și mă faceai să te simt în fiecare por al pielii; de asta spun, ești expertă, nevoia te-a învățat.

Și acum te simt..în fiecare milimetru de suflet negru, negru de smoală și de ură ce zace în mine pentru tine..ură pentru faptul că am fost nevoie să-mi împart sufletul și așternuturile cu tine..care ai văzut mai multe cearșafuri decât o menajeră.

Ți-aș mai scrie..dar o las pe data viitoare..momentan simt cum îmi sângerează degetele, îmi bubuie capul, îmi țiuie urechile..nu mai pot, prea multe de spus..

