1512832_806895206041363_1348318780500534810_n

Mi-a fost frică de plecarea ta..știam că totul se va rupe, inevitabilul plutea în aer..se simțea în tensiunea din comportamentul meu; îmi era frică să nu te pierd încât o simțeam în orice micron de celulă ce trăia în mine..mă durea totul pe dinăuntru, știam că te duci și nu te pot opri.

Și ai plecat..ai uitat de cum ai ajuns că ai o responsabilitate, ți-ai asumat o relație..viața de București te-a cucerit din prima seară, iar bănuielile cum că mă înșeli au înflorit în capul meu imediat. Tremura carnea pe mine când te sunam și nu răspundeai, doar mă cunoști; eram în stare să o smulg de pe oase doar să mai diminuez durerea din suflet, orgoliul îmbibat în sânge.

Mă mințeai cu o nonșalanță ieșită din comun când eram împreună, când mă priveai în ochi..darămite la telefon; îți dai seama, erai expertă. Nu e de ajuns că în ciuda tuturor temerilor mele, mai întețeai și tu focul prin minciuni peste minciuni..nu voi înțelege niciodată ce ai urmărit de fapt. Nu am fost nici vreun păpușel cum îți place, nu am avut nici bani să îți fac toate poftele și am fost și foarte cicălitor : pentru că te doream mai bună pentru mine.

Minciuna are picioare scurte, iar într-un final ai cedat..ai recunoscut că ți-ai pus-o cu altul, ca să fiu mai plastic; ai fi fost în stare să îmi dai și detalii, dar tu nu ești genul acesta de fată (nu spunem cum) , nu nu.

tumblr_ncyad1pEYM1ri483do1_500

Dacă eu am fost mai dobitoc și în loc să ies din relație cu capul sus și cu o strângere de mână am preferat să sparg ușa, să înjur și apoi să dau foc la tot, măcar tu puteai fi mai diplomată..doar ești reprezentanta sexului ușor frumos. Puteai să vii, să mă privești în ochi și să-mi spui că sunt un prost că te-am acuzat de toate tâmpeniile. Să mă faci să sap o groapă în pământ și să mă bag acolo..singur. Acum când am în cap doar imaginea ta sub vreounul, sau luată bine de la spate și trasă de păr cum îți place, mai poți face asta? Mai îndrăznești? Nu m-ar mira!

