Hairpull

Nu mai puteți de mila unui cretin prins cu nu știu câte kilograme de droguri în Malaezia, droguri care v-ar fi putut nenoroci și copiii voștri, dar săriți și ați tranșa de vii dacă ați putea pe acei posibil violatori din Vaslui. Spun posibili, nu pentru că aș dori să le iau apărarea din start, să nu mă înțelegeți greșit; spun asta de la început deoarece mă aștept ca nevertebratele să sară cu înjurăturile; ci pentru că adevărul e undeva la mijloc, părerea mea.

Dar totuși, oameni buni, beliți ochii, uitați-vă în jur la societatea în care trăim, mai citiți și alte variante..uitați-vă cum arată și se comportă fetele din ziua de azi care nu mai știu să fie frumoase. Nu le bag pe toate în aceeași oală, mi-ar fi cu păcat..dar nici să le săriți toți în cap acelor băieți. Ca să fiu mai explicit, eu acum o voi face pe avocatul lor primit din oficiu, care știind că pot fi vinovați, trebuie să creadă în nevinovăția lor.

Și după cum spuneam..s-a format un curent, o modă acum, legat de băieții ăștia..care sunt atât de proști încât nu pot fute decât la grămadă. Greșeala lor a fost că s-au băgat toți și că au recunoscut la ziar că au futut-o…nu declari nimic până nu vorbești cu un avocat; dar totuși vorbim de Vaslui, pana mea.

Înainte să mă apuc de mâncat rahat aici pe blog, am citit mai multe articole..aflând că violul s-a întâmplat în Noiembrie 2014, dar abia de vreo 3 luni s-a “scurs” în presă; asta de când familia acelei biete și nevinovate fete care nu e la prima ispravă, s-a gândit să mediatizeze totul. Spun că nu e la prima ispravă dat fiind că din ce am mai citit, tipa are experiență prin satul ei și că nu e prima oară când strigă “VIOL!!” , fiind învățată de pe vremea când era minoră de cineva că se pot scoate niște bani în felul acesta.

Nu spun că știu sigur, zic doar din ce am mai citit..pentru că și voi ăștia revoltați pe băieți vă luați tot după acest lucru..dar citiți doar ce vă convine; așa că tipa probabil a fost nemulțumită că au ademenit-o doi, au futut-o 7 și probabil nu a primit destui bani, nu a dorit să facă reduceri. Sau i-au dat până au dezmembrat-o și nu mai era bună de nimic câteva zile, pierdea clienți..zic și eu.

Acum nu mă aștept să vă schimb punctul de vedere, ci vreau doar să vă gândiți de două ori înainte de a da în cap cuiva..știu că îmi veți aduce argumente că putea fi în locul acelei fete prietena mea, poate sora mea pe care nu o am, sau poate copilul meu peste ani; și vă spun din start că nu, nu se putea! Sau dacă era să se întâmple, știam ce am crescut la casa mea și îi castram eu pe nemernici înainte să afle și poliția și presa.

Dar nu cred că nu este băiat/om serios dintre cei ce citesc acum acest articol, care nu are în oraș cel puțin 2-3-4 fete de astea, mai vagaboante, ca să fim subtili, de care au auzit tot orașul, dar părinții lor au impresia că fetele lor sunt olimpice; și nu se înșeală, sunt, dar la muie probabil.

Eu unul cam așa văd toată problema..am zis și mă repet, îi condamn pe boii aceia pentru că s-au dus toți 7 peste fată și au dezmembrat-o ca animalele..dar de aici până la viol și la tot felul de amenințări, e mult..sau poate s-a enervat peștele fetei, cine știe?

O singură rugăminte am : înainte să mă înjuri pentru simplul fapt că vreau să deschid ochii mai larg, gândește-te că oricum mi s-ar rupe; așa că du-te și semnează acea petiție online care oricum e egală cu 0.

Sănătate!

P.S.: Mai era una prin Constanța, nu dau nume că mă-sa e ceva procuroare și poate mă trezesc dat în judecată, care a fost chiar filmată de dobitocii aceia și nu prea părea violată..zic și eu.

