Lista-politicienilor-corupti-care-scapa-prin-legile-din-10.12.2013

Eşti atât de prost pe cât te vrea statul? Te uiţi la televizor şi asculţi toate porcăriile rămânând pasiv în pat şi spunându-ţi în gând că nu ai ce face? Eşti impasiv pentru că nu ţi-a ajuns cuţitul la os încă! Pentru că nu crezi că ţi se poate întâmpla să ajungi în curul gol până nu ajungi! Televizorul manipulează, arată doar frânturi din ce ar trebui să ştim..suntem controlaţi ca nişte căţeluşi în lesă care primesc o mică recompensă după ce ne aşezăm umili în fund. Suntem pulimea care îngraşă conturile politicienilor şi a popilor prin prostia de care dăm dovadă..şi da, mă încadrez în această categorie, de asta am ales să scriu acest articol, să-mi dau o palmă..şi să v-o dau şi vouă celor care citiţi şi care aţi demonstrat că dacă vreţi să daţi mai departe, se poate (dovadă un articol mai vechi puţin unde v-aţi mobilizat); şi nu am greşit nimic atunci când am zis că îngrăşaţi(aici nu mă încadrez) conturile popilor..hoţi în sutane ce mută mase de oameni ahtiaţi după moaşte, ce sunt în stare doar să mute mese. Am văzut azi o ştire prin care mai marii ţării şi-au votat pensii speciale..revoltaţi la microfon că nu se poate trăi dintr-o pensie obişnuită ( de câteva mii de lei ) de senator sau deputat..şi că ei nu fac altceva decât să îşi ia nişte drepturi; guvernul Monta centrează, dă cu capul şi se bucură la gol..dar de drepturile părinţilor, bunicilor sau chiar şi ale noastre peste câţiva ani cine are grijă? futu-vă-n gât de căpuşe nesătule! Nu vă ajunge că furaţi ca-n codru fără nici cea mai mică jenă, că jonglaţi cu milioanele de euro cum jonglez eu cu leii în portofel..dar spre deosebire de voi, grija mea este dacă îmi permit să-mi alimentez mâine maşina să ajung la serviciu..asta dacă am bani de rată pentru acea maşină; voi, lichele ordinare, aţi auzit vreodată de cuvântul datorie?? în bani mă refer, că cea morală clar nu ştiţi ce înseamnă; nu, nu vă ajunge şi aţi dorit să modificaţi şi Codul de procedură penală, să nu mai puteţi fi băgaţi la răcoare atât de uşor. În urma unui documentar făcut de o televiziune străină în ţară la noi, s-a ajuns la concluzia că România este ţara din Uniunea Europeană unde conducătorii îşi bat joc de populaţie în cel mai urât mod! Unde guvernanţii calcă în picioare tot DOAR pentru binele lor. E frumos aşa băi jegurilor? Dragi români, vă place aşa? Un mod ar fi să dăm fuga în străinătate şi să lăsăm proştii în ţară să plătească pensia părinţilor şi bunicilor noştri de care uităm cu anii; un altul ar fi să muncim pe brânci, dar cam degeaba dat fiind că din salariul tău statul ia undeva la 64%! şi o soluţie ar fi să le arătăm puroaielor că ştim ce fac şi că li se pregăteşte ceva! Sau mi se pregăteşte mie închiderea blogului. Dă un share, hai să ridicăm ochii din tastatură şi fundurile de pe scaun! Hai să arătăm că nu suntem chiar atât de uşor de controlat! În primul rând trebuie să conştientizăm ce se întâmplă! Cât mai mulţi! Că ăştia fură mai ușor când eşti praf şi eşti matol. Şi în şcoli e gol, că te vor needucat, Nu-ţi place să citeşti, eşti mai uşor de controlat. Ei vor să bagi droguri des în caz c-ai ripostat, Şi-i arăţi cu degetul, cine crede un drogat? Ei vor să stai blajin, ei zic că-ţi deschizi mintea În timp ce ei te fură la drumul mare ca Pintea În timp ce ei numărau foi, tu căutai foiţe, Şi-n timpul ăsta mă-ta moare de foame, coiţe, Că ţara te vrea sărac, TV-ul te vrea PROST Tot ce-ţi dă pe gratis nu e prins, că-i contracost, Cam tot ce-i pe post e pe post de propagandă, Îţi dau lăţime de bandă când conduci spre bancă, Să-ţi iei un împrumut, când crezi că eşti pe val Şi iluzia de caşcaval creşte preţu’-artificial. I-un sistem financiar piramidal ce stă să pice, Că-l ţin în viaţă, dar tu eşti complice Un cerc vicios cu beneficiari viciaţi C-al treilea razboi mondial a-nceput deja, Doar că tu nu vezi armele… Tu eşti ŢINTA! ——————————————————————————————————— Un share dacă mă susţii! Îţi mulţumesc! Putem ţine legătura şi pe Facebook https://www.facebook.com/CelCareUrasteWordpress?fref=ts

