nu-cred-in-democratie

În primul rând doresc să mulțumesc tuturor celor care mi-au citit articolul precedent (click aici) , postare ce mi-a adus aproape 100 000 de vizualizări și peste 10 000 de share-uri..da, știu că o parte din aceste cifre se datorează și celor care au intrat nu să critice, ci să înjure ca la ușa cortului, ca ultimele lichele, oameni care înjură la fel de ușor cum respiră, din păcate.

Și acest articol în mare parte li se adresează; felicitări, ați ajuns subiect pe blog, fiți mândri! Voi spune pe scurt, ca să o fac din nou pe deșteptul, așa cum le place unora să mă caracterizeze: DEMOCRAȚIA înseamnă puterea în mâna poporului; de asta au murit părinții noștri la revoluție, nu ca să îmi spuneți voi cu nonșalanță că fiind democrație puteți sta în pula goală, într-un halat de baie, cu toca în cap la un grătar de mici..și da, am vorbit porcos, haideți, criticați-mă; când eu de fapt doar am citat o dobitoacă ce mi-a comentat la articolul precedent.

Prin democrație înțelegeți doar că aveți voie să faceți tot ce vrea pula voastră (pula mea, deja am folosit cuvântul ăsta de două ori..pardon, trei; pudicii și sensibilii sunt rugați să închidă articolul, altfel riscă să facă un stop cardiac de nervi); păi dacă tot puteți face asta, de ce dracu’ nu mă dați în judecată pentru “injurii aduse tinerilor” , așa cum m-ați amenințat?

E un mare haos în capul vostru dragilor..democrație, drepturi, liberă exprimare, cenzură..și apropo, dacă tot suntem la capitolul acesta, țin să vă informez despre ultimii doi termeni, care îmi dau dreptul să scriu despre tot ce doresc. Dacă nu îți place ce citești, poți da un share mai departe, în care să mă înjuri ca la ușa cortului, așa cum ești deja obișnuit să faci, iar printre cititorii tăi sigur se găsește careva cu toate țiglele pe casă. Ei, ăia puțini, mă ajută atât pe mine să evoluez, cât și societatea bolnavă în care trăim să mai scape puțin de puroiul ce o acoperă.

Și să revenim la democrație..m-ați criticat referitor la articolul cu toca și roba și m-ați făcut în toate felurile..aveți dreptul acesta dat de libera exprimare, nu de democrație, bovinelor! Accept la orice oră critici, atâta timp cât sunt fondate, doar ele mă ajută să devin mai bun..dar nu mai bateți câmpii barbar, frustrați nemernici că nu ați luat bacul și s-a trezit un cretin ca mine să vă critice că aveți onoarea de a purta o robă. Nu vorbesc din povești, nici nu am visat urât azi-noapte..nu am nimic personal cu nimeni, am destui prieteni care termină clasa a 12a și nu sunt dobitoci..dar din păcate, tendința este una de îndobitocire și nu o spun doar eu. Vă deranjează asta? Mi se rupe! Nu mai citi!

Nu știu sincer ce am reușit să clarific în mintea puțoilor ce au impresia că dacă înjură și mă atacă rezolvă ceva, dar sper ca măcar o parte din ei să nu mai comenteze și să nu mai înjure..bag-o în pula ta pe mă-ta dacă chiar simți nevoia, nu te mai chinui să tastezi aici, dat fiind că oricum nu îți voi mai aproba comentariul.

Trăiască democrația! Nu cea înțeleasă de copii!

Sănătate!

