10296612_10153095851716840_637352748240033719_n

Mi-aş dori sincer să ştiu răspunsul la întrebare, astfel aş reuşi să mă feresc mai uşor de unele specimene din jurul meu. O voi lămuri încă de la început, nu sunt Mr. Perfect, ci din contră, am şi eu momentele mele de prostie, se pot citi aici ; am vrut să precizez acest lucru încă de la început, pentru a nu se mai trezi tot felul de specimene nevertebrate care îmi compară studiile cu limbajul şi în mentalitatea lor ajung să fiu un prost cu diplomă. Nu fraţilor, nu sunt un prost cu diplomă, sunt doar un prost uneori, dar nu mă pot compara cu voi, cei care mă criticaţi atât de vehement, îmi cer scuze că vă dezamăgesc.

Vă deranjează limbajul meu mai neaoş tocmai pentru că vă deranjează ce scriu..am dat accept în articolul precedent la toate comentariile, chiar dacă unele erau de-a dreptul mârlăneşti. Le-am dat satisfacţie bizonilor, aşa e frumos.

Dar ca să lămurim un lucru..aici sunt CelCareUrăşte, în viaţa de zi cu zi sunt Ţurcanu Codrin, după cum se poate vedea. Aici îmi descarc nervii şi frustrările de peste zi (mă repet pentru cititorii mei), aici spun tot ce am pe suflet, aici folosesc un limbaj mai lemnos câteodată pentru a fi pe înţelesul celor cărora se adresează unele din articolele mele. Dar, în viaţa de zi cu zi, Ţurcanu Codrin se trezeşte la 7:30, pleacă la servici, îşi salută respectuos vecinii şi primeşte acelaşi tratament, înjură în trafic precum ultimul birjar, ajunge la muncă şi începe să discute cu oamenii..asta îi este meseria. Şi nimeni până acum nu s-a îndoit de studiile lui. Asta aşa, ca să răspund frumos dobitoacelor cretine care mi-au adresat tot felul de injurii în comentarii şi o vor face în continuare..nefondat.

Problema voastră nu este aceea că cineva vă spune că sunteţi proşti. Problema voastră este legată de cine vă spune asta!

Prea complicat ca să înţelegeţi şi asta, aşa-i?

Sănătate!

