München, 2.5.2007 / Foto: Allianz Jahreshauptversammlung Allianz SE

Nu ştiu dacă am voie să folosesc numele într-o postare, sper să nu mă trezesc pe cap cu o armată de avocaţi..asta în cazul în care sunt atât de citit încât să se ajungă până acolo :)).

Astăzi e prima zi în care nu mai lucrez în familia Allianz..îi numesc familie, pentru că asta au fost cu toţii, nu are rost să îi enumăr pe fiecare în parte; e prima zi în care am trecut pe la birou ca şi oaspete şi senzaţia nu este deloc plăcută..Allianz-ul, probabil cel mai mare standard în materie de asigurări, formează caractere. Am avut şansa de a fi îndrumat în acest domeniu de cea mai bună firmă din lume. Da, probabil şi printre cele mai scumpe, dar aşa cum îşi tratează angajaţii, se comportă şi cu clienţii şi asta a contat enorm.

Valurile vieţii mă vor trimite pe alt drum, la concurenţă probabil, dar nu voi uita niciodată de unde am plecat şi cine m-a adus unde sunt acum..cine a avut încredere în mine, m-a format, m-a sprijinit, mi-a dat un şut în fund când era nevoie…

Allianz-ul este un standard de performanţă..toate firmele vând asigurări, dar nu toate tratează clientul ca pe un om care are nevoie de ajutor, ci pur şi simplu doresc să-i ia banul şi atât..într-adevăr, comparativ cu occidentul unde lumea întelege conceptul, aici trebuie să îl faci pe om să înţeleagă nevoie unei asigurări..şi firma germană se pricepe cel mai bine la asta.

Nu pot spune mai multe, sentimentele sunt încă prea puternice în mine..doresc să le mulţumesc tuturor celor care m-au ajutat să ajung cine sunt astăzi! de la colegi, la director, la trainerii de elită!

Vă respect! Rămâneţi a doua familie a mea!

IMG_20150416_122848

IMG_20150416_091731

