el-este-romanul-condamnat-la-moarte-in-malaezia-35003-1

Vreau să vorbesc foarte pe scurt despre sărmanul tânăr condamnat la moarte în Malaezia, pentru posesie şi trafic de droguri..mi-e milă, plâng în fiecare zi la gândul că s-a dus acolo, bietul de el, la capătul lumii, să facă un ban cinstit..şi cu ce se va alege? Cu o funie de gât? A naibii treabă…

Am fost ironic, desigur, nu pot purta milă unui derbedeu şi unui infractor, atât de mediatizat cum nu este nici măcar cineva care face lucruri bune..la promovat proşti, curve, tâmpiţi, handicapaţi şi mai ales ţigani, suntem campioni. Şi mai rău este că îi şi pupăm în fund..grav rău de tot.

Am văzut că apar ştiri cu el azi, mâine, poimâine, se umple Facebook-ul, se implică preşedintele..WTF?!? Pentru cine? Pentru un toxicoman bolnav, care apărea în faţa camerelor de filmat pe tot felul de înregistrări cu un zâmbet de şarlatan, iar mai apoi prostimea ajungea să citească scrisori emoţionante trimise de el părinţilor?

roman-condamnat-la-moarte-pentru-trafic-de-droguri-18464642

NU fraţilor, mie nu îmi este milă şi clar NU i-aş întinde nici măcar un deget..pentru ce? pentru simplul fapt că acolo este judecat corect? Nu este vina noastră că avem legi prea blânde, dar în Malaezia ei consideră că derbedeul putea nenoroci câteva mii de oameni cu drogurile găsite asupra lui, deci, merită pedeapsa capitală. Foarte normal şi foarte firesc.

Sper să nu apară gloata specifică de hateri care abia aşteaptă să mă critice şi să bage aberaţia cum că putea fi oricine în locul lui, inclusiv eu..pentru că nu puteam fi atâta timp cât câştig nişte bani, chiar dacă mult mai puţini, dar cinstit, şi mă strofoc o mare parte din zi pentru asta. Derbedeul ăla şi-a asumat un risc, a pierdut, asta e, “să fie sănătos” ! Riscuri îşi asumă şi cei ce pierd case, maşini, familii la jocurile de noroc..haideţi să le plângem şi lor de milă, bieţii oameni…

Singurii care ies cel mai prost din toată ecuaţia asta sunt părinţii lui, care au clar partea lor de vină pentru tot ce s-a întâmplat cu beizadeaua, educaţia lipsind cu desăvârşire.

În al 12-lea ceas, sper totuşi ca statul român să-şi bage minţile în cap, să-şi vadă de treabă, că sunt treburi mai importante decât să aduci înapoi în ţară un parazit. Eu unul dacă prind un hoţ în casă la mine, îl bat eu de se cacă pe el, nu-l trimit acasă la mă-sa să îl bată ea, fucking logic!

Hai sănătate! Mai ales drogatului! :))

