1229983_695680463846230_8550800624182723285_n

Revin în ale scrisului după o pauză meritată spun eu; Pe lângă haterii care mi-au dus cu siguranţă dorul, şi care abia aşteaptă să mai critice puţin din spatele tastaturii, ştiu sigur că sunt şi persoane care mai aşteptau o tâmpenie, o aberaţie de-a mea, rămânând surprins în câteva rânduri când unii, cunoscuţi să le spun aşa, cel puţin din vedere, m-au întrebat ce e cu mine şi când mai bag ceva pe blog..pentru ei scriu.

Din păcate m-am apucat de asta la încurajarea cuiva mai demult iar acum cine îmi e aproape nu pare prea interesată de acest lucru, nestrofocându-se măcar aşa, de complezenţă să mă mai împingă puţin de la spate..pentru mine cel puţin, că de asta este o relaţie..zic şi eu.

Relaţia e un lucru relativ simplu, mai ales în mintea generaţiei facebook . Cu toate că în aparenţă nu ar avea ce să fie complicat..asta dacă scopul celor doi ar fi acela de a se face unul pe altul fericiţi. Dar nu se mai percepe aşa chiar deloc..doar să stai cu cineva, să îţi bagi limba-n gât, eventual să ţi-o şi pui una-două că asta e treaba..asta nu e relaţie clar.

Dacă nu îţi permiţi şi ştii că nu poţi face fericită persoana de lângă tine, nu te complica, nu te înhăma la o căruţă pe care ştii că nu o poţi trage. Mai ales că în lumea aia perfectă a voastră, mai există nişte profesori poate, sau un şef la servici, nişte părinţi, sau nişte prieteni..şi măcar voi încercaţi să vă ajutaţi unul pe celălalt.

Nu ştiu alţii cum sunt (ca să îl citez pe marele Ion Creangă) , dar eu văd altfel lucrurile..drumul spre fericire îl construieşti cu ajutorul prietenilor, a familiei şi a persoanei iubite..exact în această ordine..dar când primii şi ultima sunt în unele momente doar ca să fie, nu prea reuşeşti mare lucru.

Principiul meu este “Dacă nu poţi ajuta, măcar nu încurca” şi mă ghidez în viaţă după el, dar din păcate în ziua de azi oamenii au o satisfacţie morbidă când te calcă în picioare sau te văd la pământ..suntem mult mai răi decât animalele.

Sper ca acest articol să nu sune a frustrare, ci recunosc faptul că este o refulare..de care aveam nevoie ca să scriu iar, şi cu subînţeles pentru a fi înţeles de ce nu am mai făcut-o. La urma urmei, la fel cum am spus-o în nenumărate rânduri, blogul acesta este făcut pentru a mă descărca, pentru a refula şi dacă mai sunt şi pe aceeaşi lungime de undă cu unii cititori, e cu atât mai bine.

În concluzie, ţineţi-vă familia aproape, doar ei vă vor fi mereu necondiţionat alături, 1743576_710445355703074_2800298348405320264_nindiferent de probleme sau etape ale vieţii..de exemplu, din cauza faptului că “bunii mei prieteni” şi-au dat arama pe faţă, am petrecut mare parte din Paşte cu ai mei părinţi..sunt super de treabă 😀 .

O seară faină!

———————————————————————————————————

Un share dacă mă susţii! Îţi mulţumesc!

Putem ţine legătura şi pe Facebook  https://www.facebook.com/CelCareUrasteWordpress?fref=ts

