1377033_643235685698154_725527635_n

Dacă tot am intrat în horă, trebuie să dansez până la capăt. Şi chiar dacă nu îmi place, voi continua pe subiectul început în articolul precedent tocmai pentru că mi s-a ridicat mingea la fileu dacă pot spune aşa.

În primul rând vreau să precizez încă de la început că nu sunt un expert în ale femeilor, şi asta nu din motivul indicat de comentatorul mihai(vă spun zilele viitoare mai pe larg), dar nici nu sunt vreun frustrat refuzat de prea multe puştoaice, la fel cum m-a caracterizat geniul psiholog ce m-a provocat să fac acest articol.

După cum spuneam..mi-a reproşat cineva că fac parte dintr-un sistem bolnav, în care mâncarea modificată genetic nu schimbă doar corpurile ci şi modul în care gândeşti şi că de aceea s-a ajuns unde s-a ajuns cu copilele din zilele noastre; tare cred că cel care a spus asta a consumat multă mâncare modificată genetic..direct de pe plantaţiile de la Cernobîl. Dânsul mi-a sugerat să facem ceva la adresa celor ce “ne-au făcut fetele să ajungă aşa”..deci recunoştea că până şi fiica dumnealui era în aceeaşi situaţie; nu proasta educaţie, că aici doream să ajung, combinată cu libertatea şi informaţia nu de fiecare dată bună oferită de internet aduc copilele în situaţia în care nu mai ştiu să fie frumoase . Nu, cum să spui aşa ceva? Hormonii le modifică şi gândirea pe care bieţii părinţi încearcă să o modeleze cât mai frumos; cum pula mea să crezi aşa ceva?

Şi să mai vrei şi măsuri..ce fel de măsuri? Trăim în secolul 21 pe o planetă cu o populaţie în continuă creştere, ce în prezent numără peste 7,2 miliarde de suflete şi se estimează că până în 2100 vom fi 11 miliarde. Şi dumneata vrei măsuri? Vrei ouă, lapte, carne de pui şi de vită bio? Ia-ţi fetiţa de mână, du-te la ţară şi încearcă să mai schimbi ceva dacă mâncarea e întru totul de vină. Şi educaţia dă-o dracului, nu e nevoie de aşa ceva dacă laptele e natural.

Cam despre asta vorbim..ne place sau nu să recunoaştem, asta trebuie să mâncăm, şi suntem cu toţii nişte victime..dar chiar şi dacă ne plângem nu putem să negăm faptul că astea sunt metodele prin care o întreagă planetă poate fi hrănită.

Cred că am păşit pe un teren mult prea minat..dar cine are de înţeles, înţelege despre ce e vorba..cine nu, e liber să arunce în continuare cu injurii; puţin îmi pasă..comportament bizonic .

Hai o seară faină!

