10553415_705826432831633_7737822958566198959_n

Clar nu este primul articol în care discut despre (de)generaţia Facebook, o rasă din ce în ce mai dăunătoare şi sălbatică, de copii scăpaţi din lesă de nişte părinţi iresponsabili.

Dar tema e puţin diferită acum; m-am săturat să văd la tv cazuri peste cazuri de copii care îşi agresează verbal şi nu numai profesorii şi care pentru cei de vârsta lor devin exemple pozitive. Chiar zilele trecute un fin de-al meu, dădea share la un clip în care un puştan la vreo 15-16 ani bătea un profesor, descrierea lui fiind “foarte tare!” .

Şi cel mai tare mă deranjează prostia ce se molipseşte prin ecranul televizorului, prostia debitată de jurnalişti, oameni ai legii şi mai ales de părinţi. Adică dacă un profesor trage un elev de urechi, automat e filmat (de unde pula mea au voie toţi mucoşii cu mobile la şcoală nu ştiu), dat la protecţia copilului, pe toate posturile de ştiri, dat afară din învăţământ şi târât prin tribunale; dar când un elev fute un pumn în gură unui profesor, primeşte acelaşi tratament?? Şi vina plodului nu e nici măcar o zecime din cât e vina cretinilor ce l-au făcut pentru alocatie părinţilor, care au impresia că odrasla lor e inocentă şi nevinovată, iar ei de fapt cresc un monstru ce peste ani le va da chiar lor în cap (sper măcar). Vreau să văd şi în cazurile astea părinţi târâţi prin tribunale pentru neglijenţă în creşterea şi educarea copilului, excluderea lor din drepturile părinteşti, amendaţi de să-şi vândă şi pielea de pe ei şi pe ăla micu’ uitat într-o şcoală de corecţie.

Pacyno-freza

Sunt prea dur? Nu cred! Hai să nu mai dăm vina doar pe profesori pentru dezastrul de la bacalaureat din ultimii ani, cu toate că au şi ei partea lor (un profesor ce primeşte nota 5 la titularizare, nu poate învăţa un elev de nota 10); dar în mare parte din urmă vine o generaţie pierdută în timp şi spaţiu, pentru care noţiunea de educaţie e egală cu zero..barat; o generaţie care crede că facultatea nu îl va ajuta cu nimic, o generaţie pentru care străinătatea e temelie. Şi cu părere de rău spun eu asta, ajuns la aproape 24 de ani, un tânăr patriot conştient că oricât muncesc şi mă strofoc, o fac pentru mine, dar părinţilor mei nu va avea cine să le plătească o pensie. În cazul ăsta eu ce pretenţii să mai am?

Aşa că dragi părinţi ce vă pupaţi odraslele prost educate în fund, să ştiţi că ei or să vă plătească pensia..sau mai bine zis, or să vă fure pensia!

Hai sănătate!

