fastfood

Vineri am fost cu nişte prieteni prin Piatra..o plimbare, o caterincă, o bere iar inevitabilul s-a produs : foamea şi-a făcut apariţia şi pe la două dimineaţa mâncam la un celebru lanţ de fast-food-uri din oraş. Asta după ce înainte cu vreo 3 ore am băgat nişte carne de om şi de şobolan de la Mc.

La caterincă am intrat cu o căciulă îmblănită pe cap şi probabil că şi faţa mă recomanda ca fiind venit mai de la deal..aşa că tipa de după tejghea a avut grijă ca în kebap-ul meu varza (doar cotoare) şi tzatziky-ul să fie la putere; am mâncat o salată la chiflă de mai mare dragul. Acuma ori faptul că la ora aia îşi terminaseră stocurile de carne şi cartofi, ori ca să mă menajeze să nu mănânc toate porcăriile, dar bucătăresele s-au gândit la sănătatea mea, asta e clar.

Şi nu numai la a mea..a doua zi îmi spune un prieten că şi el parcă a simţit doar nişte carne în sandwich, dar nu e sigur..cert e că azi mă duc iar acolo şi cer expres un sandwich doar cu cotoare de varză şi tzatziky. Pentru că mâncarea de la fast-food e sănătoasă..dacă ştii de unde să o cumperi.

