Steaua

Sunt Eminescu..asta ar fi trebuie să fie continuarea citându-l pe Deliric..dar nu vreau să mă dau şi eu în stambă, e deja plin Facebook-ul de poeţi care acum au citit pentru prima oară în viaţa lor o poezie şi deja sunt plini de sentimente apăsătoare, de mândria de a fi român. Nu te poţi câca!

Eu sunt doar Codrin, sau mna, CelCareUrăşte(Facebook –> Like –> Share), şi oricât de paradoxal ar părea, vreau să spun că sunt microbist şi articolul acesta va fi despre Steaua Bucureşti. E paradoxal pentru că sunt dinamovist, câine până la moarte..şi sunt atât de înfocat încât am ajuns chiar şi pe perfuzii uneori de supărare; detalii..

Dar nu pot să nu vorbesc despre Steaua..echipa alături de care, trebuie să recunosc, fiind microbist şi român, am trăit nişte momente demenţiale..calificarea cu Standard Liege dacă nu mă înşel, cu golurile lui Vali Badea, întoarcerea de scor cu Valencia datorată lui Andrei Cristea, golurile lui Dicăăăăă de la Kiev, eliminarea lui Ajax..şi ar mai fi multe, nu facem istoricul acum.

Ideea e că eu pur şi simplu nu înţeleg chestiile astea păţite şi de Craiova, şi de Timişoara, legate de culori, de emblemă, de palmares..adică proprietarul clubului nu deţine tot? Echipa aia e formată separat din emblemă, culori şi istorie? O să cumpăr şi eu când voi avea destul bani palmaresul lui Dinamo, nu cred că e scump, fiind cam slăbuţ.

Ok, oricât aş încerca să o fac pe prostul, înţeleg că acest club a aparţinut armatei până când a venit Jiji să investească..dar în continuare stadionul, emblema şi culorile aparţineau militarilor; care au aşteptat ca echipa să producă, să valoreze, şi s-au trezit prima oară că vor chirie pe stadion triplă; al dracu’ treabă; ca să vină acum că ei au de fapt emblema şi culorile şi vor bani pe ele. Păi futu-vă-n gură să vă fut, dar în toţi aceşti ani, câţi bani aţi investit voi în echipă?

Ce mă supără cel mai tare e atitudinea suporterilor..care să recunoaştem, suporteri mai de conjunctură decât cei stelişti nu există; bine că mergeţi toţi la ziua Izabelei, dar măcar jumătate dintre voi nu aţi putea face un protest de vreo 10000 de oameni în faţa sediului unde se ţin negocierile. Voi nici măcar nu sunteţi conştienţi că având aşa istorie în spate nu aveţi nici măcar un imn; aţi cunoscut-o pe Maria şi acum sunteţi fericiţi şi vă simteţi bine ; adică despre ce vorbim?

Îmi e milă de echipa asta aşa frumoasă cu suporterii aceştia atât de urâţi..fără supărare!

În rest..HAI DINAMO!

