izabela

Da, o spun din start, articolul acesta e făcut la caterincă, iar cine nu a fost invitat şi acuma se simte mai prost este rugat să nu comenteze aiurea.

Titlul doreşte să arate faptul că până acum suntem 99000 de români solidari cu biata fată care a dorit să îşi sărbătorească ziua de naştere cu ceva prieteni, dar care nu bănuieşte ce surpriză o aşteaptă; Project X de Constanţa , pe tărâmul lui Mazăre, petrecăreţul şef..ce poate fi mai tare de atât?

Spun că nu ştie ce o aşteaptă deoarece tot ce se întâmplă acum pe Facebok pare o glumă, şi trebuie să recunoaştem că e o glumă bună; românii au dovedit încă o dată că sunt petrecăreţi. Dacă trebuiau să se adune pentru o grevă sau ceva nu se băgau atât de mulţi într-un timp atât de scurt.

Şi revenind, spun că nu ştie ce o aşteaptă, deoarece evenimentul a luat o foarte mare amploare, şi dacă se va continua în ritmul acesta pun pariu că o televiziune sau un post de radio va profita şi chiar va organiza ceva în acea zi în Constanţa; pentru că o mare parte din cei care au dat join se vor duce, măcar la mişto..şi Izabela va deveni vedetă..ascultaţi ce vă spun.

Eu unul aştept, şi tare cred că voi fi acolo. Gaşca mea deja mi-a spus că nu am voie să mă trag pe cur . 

Şi totuşi..o cheama Izabelaaaa..dar cine e?

