Toţi suntem solidari cu drama din Franţa; libertatea de exprimare clar a fost condamnată la moarte, executată în cel mai urât mod cu putinţă. Dar niciunul nu suntem solidari cu noi, cu problemele reale ale noastre, ale românilor; articolul acesta este despre noi şi pentru noi.

Suntem minţiţi de ceva timp că va scădea CAS-ul, că asta ne va ajuta..unde? Primim 20 de lei în plus la salar şi într-o lună îi plătim înapoi pe taxe şi impozite majorate. Pentru că acei bani clar trebuie recuperaţi de undeva..deci nu facem nici cea mai mică economie sau nu câştigăm nicidecum mai mult.

Dar subiectul care mă interesează pe mine este preţul combustibilului. De mai bine de două luni, dacă nu mă înşel, acesta scade..şi scade bine; De la 6,4 lei cât era benzina la un moment dat, acuma este 4,86. O micşorare cu aproximativ 20%. Şi mă bucur enorm, mie unul ca şofer nu îmi vine să cred că se întâmplă asta. Dar nu înţeleg altceva şi deja mă ia cu tremurat de nervi : dacă la fiecare scumpire a ţiţeiului se scumpea absolut tot că mna, preţurile depind de preţul petrolului, transport, alea alea, acuma de ce morţii mamii lor nu se ieftinesc? Nu vă mai bucuraţi că a scăzut preţul benzinei şi a motorinei..şi atat! Beliţi ochii! Fiţi solidari cu voi şi băgaţi-vă pula în tot! Unde e problema? Eu asta nu pot înţelege!!

E posibil să o dau grav pe lângă aici, dar eu vreau să-mi bag pula în tot ce înseamnă Ponta..de la el ca om politic până la toată gloata lui şi toată familia lui infiltrată bine peste tot. Spun asta pentru că tare tind să cred că şi comercianţiim producătorii au motivele lor să ţină preţurile la acelaşi nivel..la urma urmei la câte taxe şi impozite mai reuşeşte să inventeze bufonul, măscăriciul ăsta, e normal să ia şi ei o gură de oxigen acum şi să mai supravieţuiască..zic şi eu.

În concluzie..e frumos să fim solidari, e şi normal privind cauza..dar în primul rând franţuzilor care ne ţigănesc pe unde apucă, li se rupea de noi..şi spaniolilor, italienilor, etc. Deci fiţi mai mult de partea voastră, că suntem şi noi plini de probleme.

Sănătate!

