Charlie

Şi voi avea grijă ca acest articol să nu fie un clişeu, ca tot ce apare deja în presă şi pe Facebook.

Nu sunt Charlie pentru că empatizez cu cei decedaţi ci pentru că mă asemăn cu ei..nu, nu sunt mort deocamdată, dar gândesc la fel; pentru mine, chiar dacă din păcate nu am ştiut până acum nimic despre acea publicaţie, ei sunt nişte idoli, nişte oameni extraordinar de curajoşi. Au înţeles că pot să se exprime liber, asta e singura metodă prin care să-i facă şi pe ceilalţi să înţeleagă cum stau lucrurile de fapt, şi într-un mod relativ amuzant. Ce e rău în asta?

Nu ştiu dacă , caricaturile cu teme religioase erau din cauza convingerilor că religia e doar o metodă de a controla masele sau pentru că aveau un simţ al umorului foarte dezvoltat, dar eu unul sunt foarte criticat când îmi exprim părerea referitor la dumneZEUL altora, la modul de a înconjura biserici în genunchi sau de a da bani unei instituţii deja foarte bine plătite; deci acei jurnalişti care îndrăzneau să caricaturizeze religia prin toate formele ei merită toate omagiile şi tot respectul, din păcate post-mortem.

Ce e cel mai grav e că lumea, din tot ce s-a întâmplat, va înţelege că musulmanii, parcă aşa erau (nu le am cu religiile) sunt nişte criminali, huoooo. De parcă vreo religie ar fi bună în felul ei..nu mă exprim decât la ceea ce cunosc, dar ortodoxismul, cel puţin în România, e o fabrică de bani, o instituţie de prostire continuă a maselor, o şcoală de hoţi, bandiţi şi tot felul de câcaţi în sutane, tăt felul de betmeni. 

Dacă tâmpiţii cei doi au înţeles că pentru religia lor trebuie să ucizi, o spun foarte sincer şi fără să bat câmpii, că aştept ziua în care mi se va pune poprire pe salar pentru că nu am plătit cotizaţia lunară la biserică, sau să fiu dat afară în şuturi din cimitir deoarece am lumânări cumpărate din magazin.

10404862_1525049124411598_4797997430268070807_n

Oameni buni, ceea ce s-a întâmplat în Franţa a fost din cauza faptului că religia, oricare ar fi ea, tâmpeşte, într-un mod sau altul! Beliţi bine ochii şi dacă nu vă place cum am spus-o, vă rog frumos, din respect, nu mă înjuraţi, eu sunt Charlie!!

