1512820_728959800518296_2903318277695050182_n

Umblă zilele acestea pe internet tot felul de articole, scrise de oameni care mai de care mai trecuţi prin viaţă, despre cum ar trebui să fie un domn, bărbat, băiat, o doamnă, o curvă, o proastă, sau dracu mai ştie ce alte comparaţii.

E clar că nu mă voi apuca acum să scriu din perspectiva femeilor, că tocmai asta e ideea, sunteţi al dracului de greu de înţeles, mi-aş da câţiva ani buni din viaţă să pot face asta, mă jur.

Dar oricum am lua-o, bărbatul perfect ar trebui să fie dur, un mascul alfa..dar în acelaşi timp gentil, atent, grijuliu; atenţi ca atenţi, dar în acelaşi timp nepăsători, puţin distanţi, să vă ţinem pe jar; puţin doar nepăsători, că în rest ar trebui să dăm raportul orice facem, oricând şi eventual să mai cerem şi acordul în legătură cu băieţii cu care ieşim; dacă nu e bine cu băieţii, atunci vom ieşi cu fetele, să vă arătăm că putem, că suntem virili..dar nu e bine că deveniţi geloase; hopaaa, geloase? nu e adevărat, voi nu vă arătaţi sentimentele că nu e bine, nu trebuie; dar noi dacă nu ni le arătăm înseamnă că nu vă iubim; dacă le arătăm şi insistăm pe ele automat suntem pămpălăi şi voi nu vreţi aşa ceva; trebuie eventual să vă mai şi pocnim din când în când, că din ce observ din ce în ce mai des, sunteţi unele atât de proaste încât mai tare vă întoarceţi în 4 labe la boul ăla; păi dacă faceţi aşa înseamnă că înlocuim florile şi bomboanele de ciocolată cu palme şi vorbe de duh.

În teorie v-aţi topi dacă boul ar veni cu un buchet de flori şi v-ar scoate la o plimbare în parc; în practică , vă udaţi direct proporţional cu valoarea maşinii din care coboară..nu o spun din proprie experienţă sau din frustrare, dar când postaţi pe Facebook poze cu BMW-uri şi buchete cu sute de trandafiri, noi de fapt ne gândim cât de bine aţi suge-o pe bancheta din spate.

Ar mai fi multe de spus, dar concluzia este una singură : voi, dragelor, puteţi alege oricând ce băiat doriţi şi dacă beliţi bine ochii şi sufletul, veţi găsi ce trebuie, nu doar boi care vă fut şi apoi vă lasă..e normal să vrem şi asta, să fim serioşi, şi o facem cu cine putem. Dar visăm şi noi la o fată exact pe măsura inimii noastre, o fată pentru care am face absolut orice, pentru care ne-am schingiui sufletul, am acoperi rănile pe loc şi am face orice să o cucerim. Dar dacă în momentul în care ne deschideţi uşa sufletului o faceţi doar ca să ne jefuiţi şi să ne daţi în curul gol afară, gândiţi-vă că doare..şi oricât ar fi de pătrată, roata tot se-nvârte-odată.

Aşa că haideţi să nu mai generalizăm despre ce fel de bărbat vor femeile, ce înseamnă mai exact conceptul de femeie sau de doamnă, pula mea, rahaturi de astea. Haideţi să înţelegem că toţi suntem diferiţi şi că totul ţine de educaţie şi de nişte reguli minime şi generaliste de bun simţ..pentru cine ştie ce e acela.

Să fiţi iubiţi!

