multumesc

Am avut un început de an greoi, plin de probleme, de dificultăţi şi de oameni care nu au dorit decât să-mi pună beţe în roate. Am simţit că voi ceda de-a dreptul, şi nu sunt cuvinte mari, dar am fost la pământ timp de câteva zile..am dorit să renunţ şi la scris, dar într-un târziu, ieri, mi-am dat seama că nu pot face asta..cum mă mai descarc mai bine decât prin aşa?

Şi am postat, m-am descătuşat..iar cu ajutorul vostru, al celor care îmi citiţi toate prostiile pe care le debitez, ieri am reuşit să trec de 2000 de vizualizări la articolele mele; nu este o cifră mare chiar deloc, dar pentru mine e motivul perfect de a continua, mai ales că am la activ români cred din mai bine de 20 de ţări care sunt cu ochii pe blogul meu.

Doresc să mulţumesc Anei Sipoş care m-a încurajat să continui încă de la prima postare, mulţumesc tuturor criticilor care mi-au arătat şi părţi mai puţin bune şi pe care le-am corectat pe parcurs, şi nu în ultimul rând vă mulţumesc sincer vouă, tuturor, care mă citiţi mereu când postez ceva.

Într-adevăr, am spus în alte articole că scriu pentru mine, să mă descarc, dar satisfacţia este enormă când văd că sunt şi apreciat. Alături de voi, în curând voi avea motive de satisfacţie la 5k, 10k, 100k sper de vizualizări. M-aţi ajutat să mă trezesc la realitate..din nou.

Vă mulţumesc!

