10614181_696769480403995_6304098826704594026_n

Primul articol de pe 2015..şi după o pauză cam lungă..dar nu mă simt în stare nici măcar să scriu, chiar dacă aveam impresia că aşa mă voi descărca. Vin încă de la început cu o precizare, ca să nu uităm esenţialul : nu scriu cu un scop anume, ci o fac pentru mine; dacă doreşte cineva să mă citească şi îi place, se regăseşte, satisfacţia e enormă..dacă nu îi place, e liber să mă dea dracului.

Revin cu un subiect despre care am mai discutat câte puţin..eu mereu am fost pe principiul “Iubeşte-o frate sincer şi mult, orice-ar fi!”..bine, depinde cât de mult poţi la acel moment; vroiam să cred că aşa e cel mai frumos, că se merită să trăieşti intens fiecare clipă; dar mi-am dat seama după mult timp că nu mai merge aşa, chiar nu mai ai cum în ziua de azi când toţi trăiesc DOAR momentul.

Oricât ai încerca să mulţumeşti pe cineva, nu ai cum să o faci..nimeni nu mai vede în ansamblu, se vede doar momentul; ca o finală de Master Chef în care nu mai contează decât ultimul preparat, nu şi parcursul tău impecabil poate până acolo.

În ziua de azi nimeni nu te mai vede ca pe un întreg ci ca pe un om făcut din bucăţi, iar mereu părţile rele ies în evidenţă oricât ar fi de nesemnificative pe lângă cele bune care se uită repede.

Da, scriu frustrat articolul ăsta; am trăit la trecerea dintre ani una dintre cele mai mari dezamăgiri ; am făcut tot ce ţine de mine să fiu cu ea, cea de care discutam referitor la vise, dar nu vedeam că de fapt pe tabla ei de şah eu sunt un simplu pion, nicidecum regele..dar eu pe o consideram regina.

Pur şi simplu (poate sunt eu naiv şi prost), nu înţeleg cum poţi fi atât de fals ca şi om. Dragelor, ştim că puteţi mima orgasmul, dar să mimaţi şi fericirea e de-a dreptul jenibil.

Poate sunt băieţi care vor doar să mimaţi, dar beliţi în pula mea ochii şi vedeţi cu cine încercaţi practici de astea, că puteţi face mult rău…sau poate ăsta şi este scopul, cine ştie?

Mi s-a reproşat că sunt un hater şi că am ceva cu femeile când scriam despre tot felul de piţipoance…şi mă enervam, spuneam că nu e adevărat. Dar acum chiar am ceva cu femeile şi da, cu toate…dacă scopul vostru e doar să trăiţi momentul, e clar că nu înţelegeţi nimic din viaţa asta.

Scriind asta voi părea efeminat, ştiu, dar am sufletul prea plin de sentimente şi nici măcar nu mă pot descărca, asta e cel mai rău.

Citisem un articol recomandat de Ana Sipoş, cum că bărbatul trebuie să fie bărbat şi femeia femeie, fiecare cu rolurile lui. Dar dacă ai sentimente şi nu le împărtăşeşti nu eşti mai bărbat, fii sigur!

Durerea sufletului nu trece nici cu Ketonal nici cu whisky!

