poza-la-multi-ani-2015

Ca la orice final de proiect, drum, sau orice acţiune, dar mai ales la final de an, toţi ne facem o retrospectivă a ceea am lăsat în urmă, a ceea ce am reuşit să realizăm din ce ne-am propus şi mai ales a ceea ce ne dorim să facem de acum încolo.

Orice lucru care a rămas nefăcut se adună la cele pe care ţi le propui să le faci şi automat te încarci, deci fă bine şi stabileşte-ţi planuri mari, pe termen lung şi reale, realizabile.

Cu toate astea, toţi facem o greşeală foarte mare, deoarece omitem să vedem de fapt ce am făcut greşit în anul ce a trecut, iar primul scop ar trebui să fie acela de a nu mai repeta acele lucruri sau acţiuni greşite, măcar pentru a nu a mai avea parte de eşecuri. Cred că asta este cel mai important, deoarece oricum socotelile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg iar din planurile pentru noul an o parte clar nu se vor îndeplini; dar dacă facem totul bine, e posibil să realizăm mult mai bine ce ne dorim şi poate chiar să ne depăşim aşteptările.

Nu îţi fă multe planuri mici, fără nici o însemnătate finală, deoarece satisfacţia va fi doar una de moment şi nu te va ajuta cu nimic pentru a progresa în viaţă. Doreşte-ţi un suflet pereche, aspiră la un loc de muncă mai bun, păstrează-i pe cei dragi aproape şi totul va veni de la sine.

Poate pentru unele lucruri vei lupta ani..dar fă bine ca în timpul ăsta să evoluezi, să creşti, să simţi că faci ce trebuie şi că ai o satisfacţie.

Eu unul în 2014 am prins cel mai bun loc de muncă, lucru la care nu îndrăzneam nici să visez la începutul anului, dar am pierdut la alte capitole pe care nu m-am mai axat deoarece eram focusat pe job; mare greşeală..dar sper să încep 2015 în forţă, la fel cum termin acest an şi sper că totul va fi bine. Voi încerca să intru în noul an cu sufletul curat, împăcat şi deschis, lucru pe care ar trebui să-l facem cu toţii.

Vă doresc un 2015 de poveste, numai cu reuşite şi cu puterea de a trece peste greutăţi şi de a învăţa din ele! La mulţi ani!

