935988_642898362398553_151462930_n

Nu mă refer la acţiuni făcute de rromi mâncaţ-aş, ci de românaşi de-ai noştri care copiază tot ce văd mai rău la alţii, în limitarea lor neputând să-şi dea seama că de fapt îşi dau cu firma în cap.

Mai exact mă refer la genul ăla de oameni care înţeleg greşit sensul expresiei “Toţi pentru unul, unul pentru toţi” , ei ştiind doar că dacă fratemelemeu s-a luat de unul, şi s-a dat mare şi tare, trebuie să facem şi eu şi femeia mea şi toţi prietenii de pe Facebook (doar de aia e făcut) acelaşi lucru.

Adică pula mea, înţeleg că unul vrea să îmi arate că e prost..şi îl înţeleg, că prostul nu e prost destul dacă nu e şi fudul..da’ frate, chiar crezi că vreau să-ţi văd toată încrengătura cât e de proastă? Sunt alergic, îmi ies bube, fac urât, calmează-te că mă omori.

Şi că tot veni vorba de omorât..la ei nu există vorbe, argumente..dacă le-ai vorbit cumva frumos, mai rău i-ai enervat..când tu îi baţi în cuvinte, ei deja scot cuţitele, cheile de roţi şi te aşteaptă la cotitură, că prea te dai deştept în faţa lor; oricum, cheia de roţi e pregătită, că te mai lupţi cu boala, dar cu prostia ba.

Nu am dat nume că nu e frumos, am generalizat, pentru că toţi aţi dat măcar odată peste specimene de astea şi ştiţi la ce mă refer. Singura şansă este să îi evitaţi pe cât posibil, bine, totul până la o limită.

Hai sănătate!

