10369584_701591436588466_5351806628949657282_n

Prietena mea mă tot ameninţă mai în glumă mai în serios că m-ar strânge de gât; şi nu pentru că i-aş face ceva rău ci pur şi simplu. Mi-a şi mărturisit că toţi foştii ei sunt tranşaţi, asta în timp ce se gândea cu voce tare la alte metode gen bromură, tăierea unor membre vitale în somn, tăiarea unui membru şi mai vital…

Acuma nu e că mi-aş face neapărat griji, că la un metru şi puţin şi 50 kg cu un televizor în braţe cât are, nu cred că ar reuşi să facă asta decât în somn..dar totuşi nu înţeleg de ce îmi spune lucrurile astea; eu le văd ca pe o metodă de a mă face să fug, ea ca pe o joacă.

Rugămintea mea e una simplă : dacă totuşi vreun fost de al ei este încă în viaţă, să mă contacteze şi să-mi spună şi mie cum a reuşit să scape sau care e ideea..poate de fapt eu voi fi primul, cine ştie?

