bitsbats

Am participat aseară la un eveniment; nu ştiam sincer despre ce va fi vorba, dar m-a atras faptul că vor fi nişte proiecţii de la Filmul de piatră şi ceva band live. M-a surprins într-un mod plăcut, deoarece nu mă aşteptam să iasă atât de bine, locaţia : o parcare subterană, unde mă aşteptam să fie frig, curent, dar organizatorii au avut grijă să nu fie aşa.

Cu toate că scopul meu era să văd măcar scurtmetrajele, am reuşit să ajung puţin mai târziu fiind ferm convins că nu se va respecta programul întocmai, ca la orice eveniment; dar şi aici aşteptările mi-au fost întrecute; la punct şi virgulă s-au terminat proiecţiile şi a început show-ul : muzică bună, trap-ul de început făcându-mă să mă răzgândesc în legătură cu plecarea mea iminentă.

Vreau să revin la filme; m-a amuzat copios scurtmetrajul cu acea centuristă, mi-a plăcut documentarul despre sunet şi chiar dacă l-am înţeles tocmai la final, filmuleţul despre vise m-a marcat. Şi spun asta pentru că toată noaptea am visat..scurte screenshot-uri sau fragmente de acţiuni..şi ce e mai ciudat e că nu au fost alandala cum s-ar zice sau despre lucruri pe care să nu mi le mai amintesc..ci toate visele au fost cu ea; parcă aş fi dormit 3 zile şi 3 nopţi şi ea era mereu acolo. Oare de ce?

