craciun

Am revenit cu forţe proaspete după o mică pauză de odihnă cu ocazia Crăciunului..am avut idei, dar nu am avut chef să scriu, abia dacă am stat pe la laptop zilele astea, cel mult să ascult o muzică.

Normal ar fi, ca din mesajele pe care le-am primit, ca Moşu’ să-mi fi adus sănătate, bucurie, lumină Sfântă şi alte câcaturi pe care nici cei care mi-au trimis aceste urări nu le cred; în perioada asta toţi suntem mai buni unii cu alţii, dar ne facem tot felul de declaraţii, în mesaje cel puţin, pe care nici noi nu le credem, dar ăsta e spiritul, pula mea. Nu putem fi aşa tot anul, ci doar acuma când se activează ceva în noi.

Ideea e că nu ne transformăm de sărbători, ci doar ne mai umanizăm şi ne facem măcar pe noi să credem că totul e mai bine şi să gândim mai pozitiv. Cu toate astea, că tot vorbeam de urări, prefer un sincer “Crăciun fericit, ‘te-n morţii tăi” decât toate siropeniile pe care nici măcar nu le-am citit..sau măcar ceva sincer, frumos, gândit şi simţit de tine..pentru că asta contează cel mai mult chiar dacă probabil am numărul tău şi nu am vorbit deloc tot anul; dar când îmi trimiţi o urare sinceră, fără copy/paste, automat faci o faptă bună, crede-mă. Şi asta e cel mai important.

Şi ca tot vorbeam de moşu’ , eu cred că ori sunt cam obraznic, ori nu mai ştie ăsta bătrânu’ unde stau de când tot schimb locaţiile; oricum, prietena mea a avut grijă să se întâlnească cu el şi mi-a făcut probabil cel mai frumos cadou..a avut curajul să mă prezinte mamei ei..bine, nici nu prea a avut de ales, dar astea sunt detalii organizatorice.

Eu unul mă simt mai bun în perioada asta, şi nu pentru că aş vrea să îngraş porcul în ajun; cine mă cunoaşte ştie cât de tâmpit sunt şi nu am ce face..ci pentru că am în jurul meu oameni buni. Ăsta e spiritul sărbătorilor!

