cadouriscumpe

Nu voi răspunde la întrebarea asta deoarece ar trebui să invoc răspunsul creştinesc, cel în care nu cred, dar fiind învăţat de mic mi-am deprins unele obiceiuri de care mă dezvăţ mai greu; deci nu voi explica ce e, dar voi dori să punctez clar ce nu e.

Crăciunul NU reprezintă ocazia de a vă cupla cu cineva doar ca să nu fiţi singuri de sărbători, sau, cu atât mai mult, să vă apucaţi să vă cereţi jumătăţile de soţii; e posibil să fie doar o euforie de moment, pe care mai târziu să o regretaţi, pentru că unde e iubire, momentul ăsta vine de la sine chiar şi într-o zi ploioasă de Luni după ce te întorci de la o partidă de sex anal cu şeful la servici.

Crăciunul clar NU e făcut să te pozezi în fiecare zi cu câte un cadou şi să ne arăţi tuturor pe Facebook cât de darnic e moşul tău; sincer îţi spun, mă doare fix în pulă ce tabletă, telefon sau bijuterie ai primit..dacă înseamnă ceva pentru tine, o vei posta zi de zi pe peretele sufletului tău..dar dacă prietenaşul e cel descris mai sus, mi se pare normal să arăţi fufelor tale de pe reţeaua de socializare pe ce fraier ai pus laba, exact cum spunea Ana Sipoş în articolul ei.

Crăciunul NU e făcut să te pozezi lângă brad, exact cum o faci în fiecare zi, scoţând bostanul la vedere, lăptăria la înaintare, şi să te prefaci că eşti fată bună pentru că tu ai împodobit pomul. Moşul oricum vede în fiecare zi cât de curvă eşti!

Crăciunul NU e făcut să devii brusc o persoană mai bună, de parcă ar fi intrat spiritul sărbătorilor în tine şi te-ai transformat dintr-o dată; doar îţi ţii familia şi prietenii mai aproape decât în mod obişnuit.

Deci clar NU e nevoie să încercaţi să fiţi altcineva în preajma sărbătorilor, pentru că vă minţiţi pe voi şi automat în periaoda ce urmează veţi fi la fel ca în orice altă zi. În încheiere, mă piş încă odată pe cadourile voastre share-uite de enşpe mii de ori!

