fan600-cover-800

Da, e fun courier pentru că firma îşi cam bate joc de clienţi, au ajuns să fie de râsul curului; e posibil ca ce am păţit atât eu cât şi prietena mea să fie nişte cazuri izolate dar mă înşel sincer. Oare totuşi Piatra Neamţ-ul să fie chiar atât de nesimnificativ pentru marea firmă încât să nu le pese absolut deloc dacă îşi pierd clienţii?

La mine unul au dat dovadă de o nesimţire crasă..chipurile erau atât de ocupaţi când trebuia să primesc un plic foarte important, încât chiar dacă pe site-ul lor teoretic comanda mea era livrată de la ora 11, eu la 16:30 încă nu primisem nimic; plus că din 6 numere de telefon pe câte am încercat să-i sun, pe niciunul nu s-au sinchisit să răspundă. Până nu l-am rugat pe tata să meargă la sediul lor şi să-mi dea o fufă la telefon, nu au mers treburile..iar apoi în 10 minute plicul ajungea la mine..a dracu’ treabă.

Şi dacă aici păreau nesimţiţi, ce să mai spun de prietena mea care aşteaptă un pachet de mai bine de o lună? Timp în care, săracii, nu au răspuns în niciuna din zile la cele 4 numere de telefon pe care ea i-a contactat (nu a fost aşa norocoasă ca mine să încerce pe 6). Iar astăzi când mama ei a fost să se intereseze de starea coletului, au invocat faptul că sunt foarte ocupaţi şi că mâine pachetul poate fi ridicat.

La ce pula mea mai sunt numiţi ăştia firmă de curierat rapid? Dacă ajungi să comanzi un iPhone 6 de prin Arad, tare cred că până îţi ajunge se lansează 7-le.

Frumos dom’le!

