spitale

După accidentul cu elicopterul de la SMURD, în care am arătat că suntem campioni doar la simulări, am început să aud iar pe buzele multora clasicul “că aşa-i la noi”..nimic mai adevărat, doar la noi cred că se putea da dovadă de o incompetenţă atât de mare; Şi mi-am amintit că mai mereu vedem la tv enşhpe mii de cazuri cu persoane ce dau în judecată doctori, spitale, tot ce le trece lor prin minte, că mna’ , aşa au văzut ei în filmele americane.

Nu spun că avem cele mai bune condiţii la capitolul ăsta, dar cred că TOŢI banii care se dau bisericilor ar trebui daţi spitalelor şi altfel ar sta treaba, sunt sigur; şi să auzi mai mereu că “la noi se moare cu zile” , “doctorii sunt incompetenţi”, etc, este de-a dreptul enervant. Sunt atâtea şi atâtea cazuri pe care un simplu telespectator nu le înţelege şi automat este uşor de influenţat. Spre exemplu, nu poţi veni cu o boală în stadiu terminal, că doar ce putea însemna umflătura aia din burtă, sau cu o sarcină prin luna a 9a, trecută de termen, cu probleme şi complicaţii date şi de faptul că ai făcut copilul ăla la o beţie cruntă şi să ai pretenţii. DA, se moare în spitalele din toată lumea şi am învăţat să privesc altfel lucrurile din filme, recunosc; Grey’s Anatomy şi Dr. House pot face minuni.

Dar nu neapărat serialele menţionate anterior m-au făcut să gândesc mai altfel, ci realitatea din jur. Una este să vezi la televizor nişte cazuri în care într-adevăr sunt şi medici incompetenţi (orice pădure are uscăciunile ei) şi alta e să beleşti ochii şi să treci totul prin filtrul gândirii şi al raţionamentului.

După cum spuneam şi la început, toţi au auzit că pot da în judecată doctorii, spitalul. Nu mai contează ce s-a întâmplat, de ce, cum..atâta timp cât cineva a murit în spital, trebuie să cerem bani grămadă; bine, pretextul clasic este : “Nu vrem să se mai întâmple asta şi altor oameni nevinovaţi”..hai mă laşi? Cei care se pun la trântă cu doctorii, în cele mai multe cazuri, nu au ani de şcoală adunat cât au medicii doar în facultate.

Repet, să nu se înţeleagă greşit, orice pădure are uscăciunile ei deci sunt şi incompetenţi chiar destul de mulţi; dar, cum precizez aproape în fiecare articol, nu e bine să generalizăm.

Şi dacă totuşi cineva se simte ofensat de postarea mea, crezând probabil că fac parte din sistem, vreau să ştiţi că am avut şi eu probleme grave în urmă cu aproximativ 8 ani când în Spitalul Judeţean Piatra Neamţ am stat aproape 3 ore într-o banală operaţie de apendicită şi încă două săptămâni internat cu unele complicaţii care nu-şi aveau locul, îndurând lucruri destul de urâte, asta din cauza unor medici foarte incompetenţi. Dar nu generalizez, nu e corect şi nici frumos.

Aşa că, spre încheiere, dacă nu aveţi încredere în doctori, puteţi foarte bine să mergeţi în biserici şi să vă rugaţi să dispară afecţiunea ca prin minune! Dacă scăpaţi e meritul celui de sus..dacă nu, doctorii sunt de vină. A dracu’ treabă!

1510524_563580250391128_1518493898_n

