5f472b78324dc4e8cbf871589d499549

Nu numai că am trecut şi eu şi tu prin asta, dar zilnic vedem în jurul nostru oameni care se ceartă, care se despart, care îşi “urează” tot felul de lucruri care mai de care mai frumoase şi ajungem să fim pasivi la aşa ceva, trăim cu impresia că e ceva normal să te desparţi la un moment dat de cineva, sau, cum îmi spunea odată prietena mea, e ceva firesc să înşeli la un moment dat, stă în gena fiecăruia.

Dacă ne referim la relaţii, da, e normal să te desparţi de cineva, pur şi simplu puteţi observa mai devreme sau mai târziu ori că nu sunteţi compatibili ori că ai fost înşelat/ă, păcălit/ă, minţit/ă , etc. Dar din asta nu trebuie făcut un capăt de lume. Toate experienţele astea au rolul de a te pregăti pentru cea mai importantă etapă a vieţii, aceea de adult, statut pe care îl capeţi când te-ai hotărât să te dedici în totalitate unei singure persoane.

Şi nu mi se pare că ar suna foarte pompos sau ar fi ceva imposibil de realizat; ai o viaţă, te distrezi, experimentezi, mai frângi o inimă, două, că asta e situaţia, mai calci strâmb că eşti tânăr, te dezvolţi, înveţi din greşeli..suferi, rupi bucăţi din tine şi găseşti pe altcineva să ţi le pună la loc pentru a ţi le rupe la loc..se întâmplă, pula mea! În niciun domeniu nu vei reuşi să ajungi departe fără sacrificii de orice fel..nu e un capăt de lume.

Dar la un moment dat, după ce eşti călit, cred că ajungi să găseşti sufletul pereche (spun cred pentru că aşa mi-aş dori să fie)..ajungi la momentul în care ştii din prima clipă că aici s-a terminat cu joaca şi începe treaba serioasă şi mult mai frumoasă. Şi îi promiţi că veţi fi împreună la bine şi la rău, doar că din păcate pe parcurs uiţi partea cu răul şi observ în jurul meu din ce în ce mai multe cupluri care şi-au jurat iubire veşnică ce se despart la primul hop. Nu îi înţeleg, este peste capacitatea mea; ori sunt proşti, ori fac o nuntă de gura părinţilor, ori au avut parte doar de bine şi nu se aşteaptă la altceva, ori nu înţeleg ce sunt puşi să promită : La bine şi LA RĂU!

Cred că atunci când vom învăţa să fim alături de persoana iubită în momentele grele la fel de dedicaţi ca şi în cele bune, vom ajunge să cunoaştem fericirea supremă!

