respect

Nu m-am apucat de scris pe blog pentru a câştiga bani, e drum lung până acolo..dar am început pentru că doream un loc unde să mă pot descărca, să spun tot ce am pe suflet în diferite conjuncturi fără să pot fi judecat. Adică dacă îţi place citeşti, dacă nu, nu. Şi sincer, nici nu mă aştept să am foarte mulţi “fani” , ci din contră, puţini şi buni.

Satisfacţia mea este să ştiu că sunt citit şi să îmi mai spună unul-altul că articolul meu e bun, e adevărat. Momentele când auzi asemenea lucruri pentru mine unul sunt inegalabile.

Cu toate astea, am o mică rugăminte : nu vă însuşiţi ce citiţi aici, nu e frumos, nu e demn. Am precizat în nenumărate rânduri că nu le am şi că în mare parte postările mele sunt câcaturi; dar un caz din seara asta în care o oarecare Larisa Ursache şi-a însuşit un citat şi m-a luat peste picior în cel mai zeflemitor mod posibil când i-am spus că nu e frumos ce face, mi-a lăsat un gust foarte amar.

Repet, nu scriu pentru bani, scriu pentru a fi citit, şi dacă totuşi vă place ce vedeţi şi vreţi să daţi mai departe, un share face toţi banii..dacă înţelegeţi cum zic.

O seară bună!

