tabara-tigani-franta-reut

Doar din denumirea acestui card, îmi dau seama cât de tâmpit sună..card de sănătate. Adică am pe el HP, STAMINA, mă văd în GTA deja. Şi cum păţesc ceva, iau sănătate de pe card.

Problema mea e alta; am primit şi eu astăzi un plic în care găsesc faimosul card. Îl iau, citesc tot ce scrie acolo, iar la final, văd ceva foarte important, citez : “Este obligatoriu ca de fiecare dată când mergeţi la un medic din sistemul public de sănătate să aveţi la Dumneavoastră Cardul Naţional de Sănătate. În caz contrar, nu puteţi primi servicii medicale plătite de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, cu excepţia urgenţelor medico-chirurgicale” . Teoretic sună bine; ce înţeleg eu este faptul că toţi cei care cotizează la CAS, în baza acestui card vor avea parte de tot ce înseamnă tratare în spitalele de stat..bine, şi copiii acestora, e ceva normal. Ce nu înţeleg pe cealaltă parte este ce se întâmplă cu cei ce nu cotizează..bine, cu ei am o problemă mai veche..cu toţi ajutaţii sociali care o freacă la rece, cu toţi coloraţii care fată copil după copil şi stau cu săptămânile în spitale, cu toţi beţivii fără niciun viitor cărora li s-au făcut mai multe spălături decât îşi mai amintesc, cu toţi smardoii care se cred în filmele cu ninja şi se taie unul pe altul fără nici o treabă..pentru ăştia cine plăteşte? Noi, pulimea care cotizăm la stat.

În concluzie, mi s-ar părea normal ca atâta timp cât nu ai cotizat un leu la viaţa ta, să te duci dracului liniştit, să feţi toţi puradeii într-un tomberon undeva, că şi-aşa acolo-şi vor face vacanţele şi să te tratezi când o să ai şi chef să munceşti; că e uşor să stai cu aia-n mână, să mai primeşti şi bani, şi ajutoare şi toate astea pe seama pulimii care e mai proastă şi plăteşte taxe şi impozite de nu mai înţelege nimic din salar.

Oricum, mă voi interesa exact cum stă treaba pentru această categorie de viruşi ai societăţii, iar în cazul în care are aceleaşi drepturi ca şi mine, mă piş pe el card!

